کریستن استوارت فکر می کند ممکن است هنگام فیلمبرداری “اسپنسر” توسط شاهزاده دیانا دیدن کرده باشد

کریستن استوارت هنگام فیلمبرداری فیلم بیوگرافی شاهزاده دایانا تنها نبود ، اسپنسر، یا حداقل او احساس نمی کرد که چنین است. این بازیگر به تازگی اعتراف کرد که اغلب احساس می کرد که پرنسس ولز در بخشی از این فرایند با او همراه بوده است ، اگرچه ممکن است این تصور بازیگر باشد.

استوارت در این باره می گوید: “با ایجاد این فیلم احساسات وحشتناک و روحانی داشتم.” لس آنجلس تایمزبه “حتی اگر فقط خیال پردازی می کردم. احساس می کردم لحظاتی وجود دارد که به نوعی از سیستم امضا کردم. “

استوارت ادامه داد و گفت که دیانا هنگام فیلم ساختن به او احساس زنده بودن کرد و لحظاتی بود که “بدن و ذهن” او مرگ دایانا را فراموش می کرد. “و ناگهان ، من فقط تصویری از آنچه اتفاق افتاده است دارم. و به یاد داشته باشید که چه کسی را پشت سر گذاشته است. “استوارت گفت. “و من از تجدید احساسات شگفت زده شدم. هر دفعه شاید دو یا سه بار در هفته ، من کاملاً از این واقعیت که او فوت کرده است ، کاملاً اظهار نظر می کردم. من فقط نمی توانستم با آن کنار بیایم ، زیرا من هر روز برای زنده نگه داشتن او می جنگیدم. “

این بازیگر زن احساس به خاطر سپردن اینکه دیانا مرده است را “شکننده” توصیف کرد و گفت که این کار بارها و بارها او را “نابود” کرد. “بعضی مواقع من می گفتم:” خدا ، “تقریباً مثل او بود ، می دانید که سعی می کند پیشرفت کند. عجیب بود. و شگفت انگیز. من هرگز در زندگی ام چنین چیزی را احساس نکرده ام. ”

اسپنسرکه استوارت در آن نقش اصلی را بازی می کند ، داستان سه روز را در سال 1991 ، در تعطیلات کریسمس ، هنگامی که دیانا تصمیم به ترک پرنس چارلز می گیرد ، روایت می کند. این فیلم هفته گذشته در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و 5 نوامبر در سینماها اکران می شود.