کریستن استوارت در لس آنجلس اولین نمایش “اسپنسر” در Chanel Two Piece شرکت می کند

کریستن “فقط پنج فیلم خوب” استوارت یک شاهزاده خانم عادی مردم نیست، او یک شاهزاده خانم باحال است. این بازیگر یک بار دیگر در اولین نمایش LA ثابت کرد اسپنسر زمانی که او یک ست گوتیک Chanel را پوشید، یک بار دیگر وفاداری خود را به خانه مد فرانسوی ثابت کرد.

سه‌شنبه شب، استوارت با کتانی بدون آستین مشکی و دامن شفاف، که با توری و پاپیون مزین شده بود، بیرون آمد. این هنرپیشه با چشم دودی تیره و موهایش به صورت یک موی درهم و برهم ظاهر را به پایان رساند.

استوارت به عنوان سفیر قدیمی شانل، تقریباً به طور انحصاری از این برند در حین تبلیغ استفاده کرده است. اسپنسر. او قیافه‌های زیادی را در خانه نشان داده است، از جمله برخی از چهره‌های پرخاشگرانه‌تر به رفتارهای معمولی زنانه‌شان. برای اولین اکران فیلم در بریتانیا در اوایل ماه جاری، استوارت یک لباس ستون دار خاکستری را انتخاب کرد که با جواهرات تزئین شده بود.

به نظر می رسد که فرش قرمز تنها جایی نیست که ظاهر شانل را در آن مشاهده خواهیم کرد. اسپنسر فیلمها کارگردان، پابلو لارن، فاش کرد سرگرمی امشب اینکه شنل در واقع لباسی را برای فیلم بازسازی کرد – لباس پری دریایی سفیدی که پرنسس دایانا در سال 1988 پوشید و در اسپنسر پوستر

لارین گفت: «لباسی که او می پوشد، لباسی قدیمی بود که از آرشیو آمده بود. شانل به لارن اجازه نداد لباس را از آرشیو بیرون بکشد، بنابراین خانه آن را دوباره خلق کرد. “این واقعاً زیباست کاری که آنها انجام دادند.”