کری، میراندا و شارلوت رسماً در اولین تریلر «And Just Like That…» بازگشتند.

ما در نهایت اولین نگاه خود را به احیای آینده داریم جنسیت و شهرخوب، اگر تیزر قبلی و ده ها ده ها عکس پاپاراتزی از مجموعه را در نظر نگیرید، ماه هاست که بی وقفه در حال کالبدشکافی هستیم. HBO Max اولین تریلر فیلم را منتشر کرد و همینطور…و 17 سال پس از اینکه کری برادشاو، میراندا هابز و شارلوت یورک-گلدنبلات صفحه تلویزیون ما را ترک کردند، آنها رسما بازگشته اند.

تریلر نگاهی گذرا به محل پیدا کردن سه بانوی پیشرومان در زمان پخش سریال در 9 دسامبر می دهد. کری با چه دیاز، با بازی سارا رامیرز، یک کمدین غیر باینری که میزبان پادکستی است که توسط ستون نویس سابق مورد بازدید قرار می گیرد، کار می کند. شارلوت در حال گذراندن زندگی کامل خود در شهر شارلوت یورک است، در رسیتال های پیانوی دخترش شرکت می کند و در حالی که او یک کیف لباس اسکار د لا رنتا را حمل می کند، هیدرانسی های اتاق نشیمن خود را تحسین می کند. و میراندا در حال لذت بردن از زمان با خانواده اش است، در یک نقطه در حال بغل کردن استیو دیوید ایگنبرگ و پسرشان، بردی، دیده می شود.

البته شخصیت‌های دیگری نیز بازگشت می‌کنند، از جمله کریس نوث در نقش آقای بزرگ، شارلوت BFF، آنتونی مارنتینو با بازی ماریو کانتونه و همسرش، هری گلدنبلات، با بازی ایوان هندلر. همچنین تصویری از ویلی گارسون فقید وجود دارد که قبل از مرگ نابهنگام کری در ماه سپتامبر برای بازی در نقش دوست کری، استنفورد بلاچ، بازگشت.

با بازگشت سارا جسیکا پارکر به وظیفه گویندگی، ما شاهد شخصیت‌های جدید، مدهای زیاد و حتی صحنه‌هایی هستیم که توسط پاپاراتزی‌ها دستگیر نشده‌اند. پارکر می گوید: “آنها می گویند برخی چیزها هرگز تغییر نمی کنند، اما حقیقت این است که زندگی پر از شگفتی است.” “و همانطور که داستان شما باز می شود، شهر خود را دوباره اختراع می کند. و درست مانند آن، فصل جدیدی آغاز می شود.”

و همینطور… با دو قسمت اول از ده قسمت در تاریخ 9 دسامبر در HBO Max پخش می شود. پس از آن هفته ای یک بار کاهش می یابد.