کرم ضد آفتاب؛ دستور العمل جدید FDA درباره کرم ضد آفتاب

شما باید از یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع استفاده کنید که SPFبالایی دارد. آستین می گوید که شما همیشه باید از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که SPF آن حداقل 30 باشد و دارای برچسب طیف وسیع نیز باشد. طیف وسیع یعنی اینکه از اشعه های ماورا بنفش A و B از شما محافظت می کند.

وقتی نوبت به این موضوع می رسد، از اینکه لباس تان لکه شود، نگرانی نداشته باشید و اطمینان حاصل کنید که از پوست خود در نزدیکی این مناطق آسیب پذیر محافظت می کنید. متخصصین پوست، به محافظت از نواحی حساس و نواحی که مورد توجه قرار نمی گیرند مانند گوش ها، لب ها، پلک ها و لبه های اطراف لباس کرم ضد آفتاب ثمین برای پوست چرب تاکید می کنند. او می گوید مکمل های خوراکی نیز وجود دارند که به کاهش حساسیت نور خورشید کمک می کنند ، اما دارو ها و برخی مکمل ها ی دیگر مانند آنتی بیوتیک ها و دیورتیک ها ممکن است حساسیت به نور خورشید را افزایش دهند ، بنابراین در مصرف آنها، احتیاط بیشتری مورد نیاز است.

بیشتر محصولات مربوط به لب، دارای SPF نیستند و به دلیل دارا بودن رنگدانه ها و مواد نرم کننده، می توانند نفوذ نور خورشید به این ناحیه را افزایش دهند. این قوانین، استفاده از برچسب های واضح بر روی بسته بندی ها و اطلاعات مربوط به مواد بدون خطر در تهیه کرم های ضد آفتاب تا ساخت کرم های ضد آفتابی که بالاترین سطح SPF را دارند، شامل می شد. کرمهای ضد آفتاب گیاهی در فورمولاسیون خود مواد طبیعی مختلفی دارند که برای سلامت پوست مفید هستند. زمانی که توانستید یک کرم محافظ مناسب پیدا کنید، در نهایت می تواند به اولویت شخصی شما تبدیل شود.

پزشکان به این موضوع تاکید و اصرار دارند که افراد در زمانی که بیرون از منزل هستند، هر دو ساعت از کرم ضد آفتاب استفاده کنند و اگر بخواهند مدت زمان طولانی تری را در نور آفتاب سپری کنند باید از کرم ضد آفتاب با SPF ۵۰ یا بالاتر استفاده کنند.