کرستن دانست انگلس برای اولین اسکار در تریلر «قدرت سگ».

کرستن دانست با وجود اینکه یک بازیگر تعیین کننده نسل است، هرگز یک بار توسط جوایز اسکار شناخته نشده است. او حتی نامزدی اسکار را هم به نام خود ندارد. اگرچه، سر و صدا در دنیای فیلم این است که او ممکن است اولین بار برای «قدرت سگ»، فیلم پرطرفدار به کارگردانی جین کمپیون که امروز یک تریلر جدید منتشر کرد، دریافت کند.

قدرت سگکه بر اساس کتابی به همین نام نوشته توماس ساویج در سال 1967 ساخته شده است، داستان فیل و جورج بربنک، دو دامدار ثروتمند در مونتانا را روایت می کند. وقتی جورج (جسی پلمونز، شوهر واقعی دانست) همسر جدیدی به نام رز (دانست) و پسر نوجوانش پیتر (کودی اسمیت-مک فی) را به خانه می آورد، فیل (بندیکت کامبربچ) شروع به عذاب آنها می کند. در خلاصه داستان نتفلیکس از این فیلم می‌گوید: در نهایت، به نظر می‌رسد که فیل پسر را زیر بال خود می‌گیرد. “آیا این آخرین ژست نرمشی است که فیل را در معرض دید قرار می دهد، یا طرحی است که بیشتر به تهدید تبدیل می شود؟”

مطابق با IndieWireاقتباسی از کتاب ساویج سال‌ها در هالیوود مطرح بود، اما این کمپیون بود که در نهایت آن را به عهده گرفت. او گفت: «این یک داستان مزرعه است IndieWire. هیچ کس تفنگ ندارد. درست در پایان آن افسانه است که گاوچران در آنجا کار می کنند زیرا آنها عاشق گاوچران های قدیمی هستند و لباس های خود را از طریق پست می گیرند و لباس گاوچران را به نوعی نقل قول از کابوی ها می پوشند.

نتفلیکس قبلا گفته است تنوع که دانست در این فصل جوایز برای بازیگری نقش مکمل مبارزه خواهد کرد و این بازیگر در حال حاضر یکی از پیشتازان رقابت برای بازی در نقش رز محسوب می شود. قدرت سگ اولین فیلم دانست از سال 2017 است وود شوک، اگرچه بازی او در مجموعه تلویزیونی 2019 در مورد خدا شدن در فلوریدا مرکزی نامزدی گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد.