کایا گربر با پدرش، رانده گربر، قبل از جشن DKMS شام می‌خورد

کایا گربر چیزی جز ظرافت ظریف را دوست ندارد. این مدل پنجشنبه شب با یک لباس مشکی براق در شهر نیویورک بیرون آمد و بار دیگر ثابت کرد که گاهی اوقات کمتر، بیشتر است.

کایا در حین حضور در مراسم جشن سی‌امین سالگرد DKMS برای جمع‌آوری پول برای یک مرکز غیرانتفاعی اهداکننده مغز استخوان، یک لباس لباس بدون آستین مارک جیکوبز پوشیده بود که با پارچه‌ای بافت‌دار پوشانده شده بود که ظاهری تقریباً فلس‌دار به لباس می‌دهد. این مدل با چند جواهرات ساده و زرق و برق دار ظاهر خود را به ارمغان آورد، هرچند که قفسه سینه خود را از یک گردنبند خالی نگه داشت.

اخیراً کایا روی فرش‌های قرمز زیبا به نظر می‌رسد و در عین حال استایل خود را مینیمال‌تر نشان می‌دهد. ماه گذشته، او اولین فرش قرمز خود را با دوست پسر Jacob Elordi در لباسی مشابه از سلین انجام داد. در مراسم مت گالا نیز، این مدل زمانی که لباس مشکی اسکار د لا رنتا را با الهام از لباس قدیمی دیور بیانکا جگر در سال 1981 پوشید، ظاهر ساده تری را انتخاب کرد.

قبل از مراسم، کایا با پدرش، رانده گربر، شام خورد. این جفت در حال قدم زدن در اطراف سوهو با هم دیده شدند، اما به نظر می رسد که رانده از شرکت در این رویداد منصرف شده است.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

ریموند هال/GC Images/Getty Images