کایا گربر اولین ملاقات با ظاهر گالا همانند بیانکا جگر در سال 1981 بود

دوشنبه شب ، کایا گربر نقطه عطفی را که سالها از آن می گذرد ، رقم زد: این سوپرمدل ، که چهار سال در رده های بالای مد بوده است ، برای اولین بار در Met Gala شرکت کرد. می توان انتظار داشت که دختر 20 ساله تمام روی فرش قرمز رفته باشد ، و در واقع او این کار را کرد-هرچند مصاحبه ای با ستاره مسلم این شب ، میزبان مشترک ککه پالمر ، طول کشید تا به وضوح روشن شود. در نگاه اول ، به نظر می رسید که گربر به سادگی یک لباس مجلسی مشکی و بدون بند با بند تنه ای توری پوشیده بود. اما این هیچ لباس قدیمی اسکار د لا رنتا نبود: ظاهر اشاره مستقیم به لباس Halston بود که بیانکا جاگر در سال 1981 در مت گالا پوشید.

گربر ممکن است فقط سال گذشته به سن 18+ مت گالا رسیده باشد – البته وقتی که هیچ IRL Met Gala برای شرکت در آن وجود نداشت – اما او از مدتها قبل از اجازه مادرش برای اولین حضور خود در باند ، وسواس زیادی در صنعت داشت. در سال 2017. ظاهری که او به آن اشاره کرد قطعاً مبهم است ، هم از نظر مت گالا و هم از نظر جگر.

ادای احترام گربر به جگر به باب ظریف و پیچ خورده او منتقل شد. با این حال ، 20 ساله مطمئن شد که یک ویژگی شخصی نیز اضافه می کند: نسخه به روز شده Oscar de la Renta و Monse دو نفره Laura Kim و Fernando Garcia طراحی شده قطعاً بیشتر از نسخه اصلی Jagger آشکارتر بود.

کایا گربر در مراسم جشن مت 2021 در آمریکا: لغت نامه مد در موزه هنر متروپولیتن در 13 سپتامبر 2021 در شهر نیویورک شرکت می کند.

عکس توسط آرتورو هولمز/MG21 از طریق گتی ایماژ