کانال دهی انرژی الهه با Ziwe & Loewe

هر تلاشی برای وارد کردن زیوه با برچسب ها بیهوده است ، زیرا در اینجا استعدادی وجود دارد که حاوی تعداد زیادی است: او در تلفن شما ، او در تلویزیون شما ، او در هدفون شما است. برای تجربه زیوه فومودوه در هر محیطی مانند جویدن یک تکه آب نبات ترش-ترش شدن تندی او با شیرینی متعادل می شود و چون رنگ های روشن برای زیبایی او بسیار ضروری هستند ، می توانید رنگین کمان را به طور واقعی بچشید.

همه اینها باعث شد زیوه رویایی برای لباس پوشیدن داشته باشد. او که در مجموعه پاییز 2021 لوئو قرار گرفته بود ، سایه صورتی صورتی خود را با رنگ زرد لیمویی ، سبزی آووکادو و بلوز مرداب عوض کرد. تکمیل کننده هر ظاهر ، کیف آمازونای Loewe بود ، که از شکل اصلی خود با رنگ های مدرن و هنر چرم برجسته تجدید چاپ شد. آمازون که از شخصیت های زن اساطیر یونان نامگذاری شده است ، در سال 1975 در جشن زنان مدعی استقلال در محل کار اولین بار ظاهر شد. اکنون – بیش از 45 سال بعد – زیوه ناراحتی آمریکا را از نژاد و سیاست در حوزه عمومی به چالش می کشد و از پلتفرم و زیبایی منحصر به فرد خود برای هجو و مقابله مستقیم با نابرابری استفاده می کند.

در زیر ، گفتگویی با کمدین/خواننده/مجری برنامه گفتگو.

ما را به عقب برگردان. لباس زیوه نوجوان چگونه بود؟

در نوجوانی ، من احتمالاً یک کلاه خز صورتی با شلوار صورتی درخشان و بالای آن می پوشیدم. ویبره های بسیار نوجوان Y2K. من به عنوان دانشجوی کالج بیشتر به آن لباس تنه نخی هیپستر علاقه داشتم که همه از آن استفاده می کردند.

در مورد لباس پوشیدن از کجا الهام می گیرید؟

اساساً هر نمایش یا فیلمی که دارای زیبایی زنانه باشد و اردوگاه کوچکی را احساس کند.

شوخ طبعی شما چگونه بر حس مد شما تأثیر می گذارد؟

من سبک شخصی خود را به عنوان یک کودک نوپا با کارت اعتباری توصیف می کنم. من عاشق پوشیدن لباسی هستم که دارای شخصیت خاص خود است: پرهای مارابو. خز مصنوعی. مخملی. لاتکس ابریشم پولک ها هرچه قطعه لمسی تر باشد ، بیشتر عاشق آن می شوم.

نمایش شما ، زیوه ، ست های رنگارنگ آن – از جمله موارد دیگر – قابل توجه است. چگونه می توانید رنگ را در سبک شخصی خود وارد کنید؟

راستش را بخواهید ، تا زمانی که خودم را روی صفحه ندیدم ، هرگز متوجه نشده بودم که رنگ زیادی می پوشم. نحوه لباس پوشیدن من به روحیه من بسیار وابسته است. چیزی در مورد یک قطعه رنگارنگ وجود دارد که واقعاً به روز من انرژی می بخشد.

آیا آیین ها یا روتین هایی دارید که قبل از قدم گذاشتن روی صحنه و شخصیت ، طی کنید؟

بستگی به نمایش دارد. اگر قصد دارم با شخصی مصاحبه کنم ، یک هفته کامل را صرف خواندن کتاب او و گوش دادن به پادکست های بی شماری می کنم که او مهمان آنها بوده است. من عاشق تحقیق هستم. در غیر این صورت ، من معمولاً آب می نوشم و به کارم اهمیت می دهم.

آیا سبک خارج از خدمت شما با نحوه لباس پوشیدن شما برای دوربین متفاوت است؟

نه ، من دوست دارم همیشه لباس شیک بپوشم.

کیف آمازونا که از شخصیت های زن اساطیر یونان نامگذاری شده است ، در سال 1975 طراحی شد ، زمانی که زنان در محل کار به برابری و استقلال خود دست یافتند. پوشیدن تکرار مدرن این کیف در سال 2021 چه احساسی دارد؟

احساس قدرتمندی می کنم – مانند یک الهه یونانی در رگهای من جریان دارد.

در آینده نزدیک بیشتر منتظر چه چیزی هستید؟

تمام نگاه ها به نمایش آینده من. امیدوارم ، Loewe یکی از آنها باشد!

آیا توصیه ای برای خوانندگانی دارید که به دنبال سبک خود هستند.

زندگی کوتاه است. هر چیزی که به شما احساس نمادین می دهد را بپوشید.

کارگردانی هنری توسط دیانا وایزمن ؛ مجموعه طراحی شده توسط دانیل هوروویتز ؛ طراحی کمد لباس توسط یان بردلی ؛ مو توسط شریل برگامی برای هنرمندان منحصر به فرد با استفاده از محتویات مراقبت از مو؛ آرایش توسط Merrell Hollis؛ مانیکور: آدا یونگ ؛ مدیر مد مارک دار: جنا وکسلر ؛ سردبیر مد مارک: کیت مارین؛ تولید: دانیکا بوتکوویچ

خرید داستان