کاردی بی فقط چند هفته پس از استقبال از دومین فرزندش در یک لباس پر موگلر مات و مبهوت می شود

اگر Cardi B و Thierry Mugler یک ویژگی مشترک دارند ، آن آگاهی از نحوه جلب توجه مردم است ، بنابراین وقتی این دو با هم کنار می آیند ، انتظار نداشته باشید که بتوانید به دور نگاه کنید. این زن و شوهر ثابت کردند که در گرمی 2019 ، او لباس مجلسی طراح را با الهام از لباس بوتیچلی پوشید. تولد زهره، و اکنون ، آنها برای یک دور دیگر بازگشتند.

کاردی برای حضور غافلگیرکننده روز سه شنبه در پاریس به موگلر پیوست تا جشن “Thierry Mugler، Couturissime” ، یک نگاه گذشته نگر به طراح را که روز پنجشنبه در Musée des Arts Décoratifs پاریس افتتاح شد ، برگزار کند. به افتخار این رویداد ، کاردی اولین حضور عمومی خود را پس از استقبال از پسرش در اوایل ماه جاری انجام داد و معرفی مجدد او ناامید نشد. این خواننده لباس مجلسی قرمز یاقوتی با روکش مجلسی و یک شلوار مجلسی به سبک نیم تنه بر تن داشت. چسبیده به لباس یک ساختار پر بزرگ است که کاملاً کاردی را احاطه کرده است ، و یک شنل قرمز بلند پشت سر او قرار دارد. ظاهر با دستکش های پولک قرمز ، چوکر نازک دار و ابروهای درخشان به پایان رسید.

تعجبی ندارد که کاردی در رویداد پاریس حضور داشته باشد زیرا او ، همراه با کیم کارداشیان ، حداقل تا حدی به دلیل علاقه مجدد عمومی به طرح های میراث موگلر شناخته شده است. ظاهر گرمی 2019 کاردی و “لباس خیس” کارداشیان در مت گالای 2019 (یکی از استثنائاتی که موگلر از زمان بازنشستگی خود در سال 2002 انجام داده است) به نسل جدید اجازه می دهد تا با طراح آشنا شوند و در حال حاضر ، افراد مشهور بیشتری از او پیروی می کنند. کاردی ، شخصاً ثابت کرده است که به موگلر وفادار است و در بسیاری از موارد طرح های او را می پوشد ، اما این لباس شبیه ققنوس ممکن است فقط در صدر جدول قرار گیرد.

“Thierry Mugler، Couturissime” در 30 سپتامبر افتتاح می شود و تا 24 آوریل 2022 در Musée des Arts Décoratifs در Pairs اجرا می شود.

مارک پیاسکی/WireImage/گتی ایماژ

مارک پیاسکی/WireImage/گتی ایماژ

مارک پیاسکی/WireImage/گتی ایماژ