کاتالوگ کتاب جدید A24 عصر طلایی کالاهای سینمایی را نشان می دهد

اولین اکران فیلم های دوره کنونی ما یک جزئیات کلیدی را که در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 وجود داشت، از دست داده است: کالاهای مبتکرانه فیلم. در ازای حضور آنها در اولین نمایش برای فیلم های پرفروشی مانند آرواره ها، آستین پاورز، و بیلی مدیسونروزنامه‌نگاران و شرکت‌کنندگان با هدیه‌های سفارشی هدیه می‌شوند: کلاه بیسبال، بسته‌های فانی، ژاکت، حتی مجموعه‌ای از دندان‌های مصنوعی (برای آستین پاورز) برای همه کسانی که آنها را می خواستند توزیع شد. و به نظر می رسد، بسیاری از مردم انجام داد آنها را می خواهند – و آنها هنوز هم می خواهند. در حال حاضر، چنین دوره‌ای در سایت‌های فروش مجدد صدها و در برخی موارد هزاران دلار می‌رود و تبدیل به اسطوره‌های صنعت فیلم شده است.

کتاب جدیدی از A24 برای همیشه برخی از نمونه‌های کمیاب‌تر و کوچک‌تر از دهه‌های گذشته را در خود جای داده است. عنوان شده است فقط برای استفاده تبلیغاتی: کاتالوگی از فیلم های هالیوودی و کالاهای تبلیغاتی از 1975-2005، این قطعه شامل عکس هایی از قطعاتی مانند یک چراغ قوه به شکل گودزیلا، یک جفت است ماجراجویی عالی بیل و تد– عینک آفتابی مارک، جان مالکویچ بودن عروسک روسی و مژه مصنوعی از خانم Congeniality 2.

ماجراجویی عالی بیل و تدعینک آفتابی مارک دار

با حسن نیت از A24.

البته، لباس‌ها و لوازم جانبی استاندارد شما نیز به چشم می‌خورد: الف نوت بوککلاه سطلی یا نئون با تم تله پدر و مادر fanny pack با علاقه مندان امروزی Gorpcore به خوبی پیش می رود. اما این اقلام کاملاً ظاهری و جذاب هستند که توجه را به خود جلب می کنند – از جمله، اما نه محدود به، وحشی وحشی ساعت مانتویی، آقای بین ماوس پد و از نظر قانونی بلوندآهن‌رباهایی با تم، که با آنها می‌توانید چیهواهوا Bruiser Elle Woods را در لباس‌های صورتی مختلف بپوشید. وقتی A24 آنها را در 4 نوامبر از طریق پلتفرم A24 Auctions خود به حراج بگذارد، مطمئناً همه چیزهایی که در این کتاب ارائه شده است، به سرعت انجام می شود و تمام درآمد حاصل از آن به نفع بنیاد Vidiots، یک کتابخانه ویدئویی جامعه غیرانتفاعی و سالن سینما خواهد بود.

این کتاب همچنین حاوی چندین متن است که تاریخچه محصولات فیلم های تبلیغاتی را مستند می کند، از جمله مصاحبه با جولیو بی، که اکانت محبوب توییتر متمرکز بر تجارت @NightPromoting را اداره می کند، و همچنین تبلیغات گران و مدیران سابق که دهه ها پیش برنامه های تجاری را رهبری می کردند. داستان‌های آن‌ها دوران رونق را به دو پدیده خاص برمی‌گرداند که عادات مصرف‌کنندگان سینما را تغییر داد: ظهور فیلم پرفروش تابستانی (که با شروع آرواره ها در سال 1975 و جنگ ستارگان فرنچایز دو سال بعد)، و ظهور نوار VHS، که فیلم‌ها را – زمانی یک تجربه ناپایدار و مناسب – به یک شیء فیزیکی و ملموس تبدیل کرد.

یک جفت دمپایی شن و ماسه از بیلی مدیسون.

ممکن است کالا در حال حاضر یک جریان درآمدی فراگیر باشد و برای افراد مشهوری مانند جاستین بیبر (او هدف کالاهای تور هنوز در eBay به فروش می‌رسند)، و تراویس اسکات، هر دوی آنها عصر جدیدی از لباس‌های مد روز و مارک دار را برای ترویج موسیقی خود آغاز کردند، اما زمانی بود که کیچ کلمه بود. مجموعه‌ای از اقلام نمادین و بی‌نظیر کلکسیونر در این کتاب از نژاد متفاوتی بود، که نه تنها صاحب آن را به عنوان یک طرفدار فوق‌العاده معرفی می‌کرد، بلکه چیزی در مورد تمایلات فرهنگی آنها به دنیا می‌گفت. اکنون، یک نسل کاملاً جدید می‌تواند از طریق لنز کاملاً جدید از آنها قدردانی کند.