چگونه می توان سفارش داد، چقدر هزینه دارد، و اینکه آیا بی رحمانه است یا خیر

از لیدی گاگا، آریانا گرانده، کایلی جنر، سلنا گومز…کیم کارداشیان…ریحانا…جنیفر لوپز…آلیسیا کیز…این روزها هر سلبریتی دیگری خط آرایش خود را تبلیغ می کند، حرکت کنید، زیرا هری استایلز وارد بازی زیبایی می شود و با محصولی که به خوبی می شناسد شروع می کند – لاک ناخن. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعات، استایلز روز دوشنبه تأیید کرد که برند او، Pleasing، اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و در تاریخ 29 نوامبر رسماً عرضه می‌شود. اولین عرضه شامل لاک ناخن، قلم سرم چشم و لب دو در یک، و سرم روشن کننده صورت است، اگرچه طبق گفته استایلز، موارد بیشتری در راه است.

استایلز گفت: “این کار با لاک ناخن شروع می شود، زیرا این به نوعی تولد چیزی بود که برای آن بود.” مات و مبهوت درباره اولین محصولات این برند من رنگی را روی یک گل یا کاغذ دیواری یا چیزی می بینم و فکر می کنم، “اوه، می خواهم آن را روی ناخن هایم بگذارم.” این یک پروژه کوچک سرگرم‌کننده بود و وقتی در نهایت نام آن را Pleasing گذاشتیم، احساس می‌کردیم که خیلی بیشتر از لاک ناخن است.»

چه چیزی از Pleasing Now در دسترس است؟

چهار لاک ناخن در یک بسته بندی منحصر به فرد، با یک توپ مرمری (یا مروارید مانند) به عنوان کلاه و نام های مرواریدی برای مطابقت کامل می شوند (Perfect Pearl، لاک سفید مرواریدی؛ Pearly Pearl، رنگین کمانی و شفاف؛ مروارید جوهری، مشکی درخشان. و Granny’s Pink Pearls، یک سایه صورتی درخشان). با توجه به علاقه خواننده به رشته ای از مروارید، موضوع مناسب است. در واقع، نقش مروارید در تمام اولین محصولات این برند وجود دارد. سرم روشن کننده مروارید دارای یک بطری پر از مرواریدهای محصول است که به فرمول مرطوب کننده تبدیل می شود، در حالی که قلم Pleasing دارای یک توپ مروارید مانند نقره در دو طرف است که می تواند روی لب ها یا زیر چشم مالیده شود. اثرات مورد نظر آنها

آیا محصولات دلپذیر سازگار با محیط زیست هستند؟

علاوه بر ارتباط آنها با مروارید، همه محصولات Pleasing بدون ظلم و اخلاق ساخته شده اند. آنها در سایت خود می گویند: “ما هیچ راه دیگری نداریم.” مطابق با مات و مبهوت، استایلز و شرکت متعهد به ایجاد کوچکترین ردپای ممکن با استفاده از “پلاستیک های پس از مصرف و کاغذ قابل کمپوست چاپ شده با جوهرهای منبع زیستی” برای همه بسته بندی ها هستند. استایلز گفت: «ما همچنین کاملاً درک می‌کنیم که محصول بیشتری را در جهان عرضه می‌کنیم، بنابراین اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، پس باید آن را به روش درست انجام دهیم.

علاوه بر این، پولیش ها همگی تجزیه پذیر هستند. بخش‌های پلاستیکی بسته‌بندی دارای مواد بازیافتی است، در حالی که کارتن‌هایی که وارد می‌شوند 100٪ قابل کمپوست هستند و حداقل 70٪ از مواد پس از مصرف ساخته شده‌اند. تمامی محصولات نیز فاقد گلوتن هستند.

چگونه می توانید Pleasing را سفارش دهید؟

تاکنون تمامی محصولات پلیزینگ برای سفارش در وب سایت آنها موجود است. اگرچه، در زمان عرضه، مصرف کنندگان تنها می توانند حداکثر چهار محصول از هر محصول را خریداری کنند.

قیمت محصولات چقدر است؟

بطری های تکی لاک ناخن با قیمت 20 دلار در هر پاپ فروخته می شود، در حالی که مجموعه چهار تایی آن با قیمت 65 دلار در دسترس است.

قلم Pleasing Pen که هم خط لب و هم چشم است، 30 دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت سرم آن 35 دلار است.

همچنین ارسال رایگان در ایالات متحده برای تمام سفارش‌های ۷۵ دلاری یا بیشتر وجود دارد.

آیا قبلا لاک ناخن را دیده بودیم؟

در حالی که این برند در روز دوشنبه راه اندازی شد، استایلز برای مدتی با آن بازی می کرد – و آن را به دوستانش قرض می داد. در واقع، طرفداران چشم عقابی متوجه سه رنگ از چهار رنگ جلا بر روی اما کورین – بازیگر استایلز در فیلم آینده خواهند شد. پلیس من– روی او مجله W عکسبرداری جلد در ماه اوت چه کسی می داند چه کسی این سایه ها را در چند ماه گذشته پوشیده است؟