چهارمین آلبوم آدل ، “30”: همه آنچه می دانیم

ادل بعد از ریحانا در مورد شکنجه عموم طرفدارانش با انتظار موسیقی جدید ، دوم است. شش سال از انتشار سومین آلبوم 33 ساله خواننده و ترانه سرا می گذرد. 25، اما تا چند روز گذشته ، نشانه های بی شماری وجود دارد که چیزی در راه است. همه چیز با نشانه گویای دوران جدید یک نوازنده آغاز شد: تغییر چهره در توییتر و اینستاگرام. حدود 24 ساعت بعد ، صبح سه شنبه ، آدل همه چیز را رسمی کرد ، اینستاگرام و اولین توییت خود را از زمان اعلام میزبانی خود منتشر کرد. شنبه شب زنده سال گذشته در همین زمان

“آسان بر من-15 اکتبر ،” ادل در زیر یک کلیپ سیاه و سفید 21 ثانیه ای که با قرار دادن نوار کاست با عنوان آهنگ در استریو شروع می شود ، عنوان کرد. او در حال رانندگی در یک جاده روستایی با یک وانت بار بسته شده تا لبه با وسایل ، و موجی از نت موسیقی را به دنبال خود به جای می گذارد. یکی از کاربران توییتر می گوید: “بازگشت ادل خیلی طول کشید زیرا نیمی از آلبوم جدیدش را در حرکت از دست داد.” طعنه زده.) در اینجا ، هر آنچه که ما در مورد چیزهای دیگر او می دانیم ، چه در 10 روز آینده و چه در هر زمان ، می دانیم 30 بالاخره نور روز را می بیند

موسیقی متن پاییز شما توسط ادل پوشش داده شده است.

طرفداران با آگاهی از انتشار این آهنگ در 15 اکتبر ، وقت خود را در ساخت موج جدیدی از افسانه های افسردگی فصلی تلف نکردند. در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی موسیقی بیشتری دنبال می شود ، اما به نظر می رسد که همه چیز به سرعت بالا می رود: تیزر فقط چند روز پس از اولین علائم حرکت در جلوی انتشار آلبوم ، با پیش بینی های شماره 30 در همه جا از گروه پخش می شود. کولوسئوم به ساختمان امپایر استیت تا لوور. علاوه بر این ، مدیر آدل قبلاً اظهار داشت که “هرچه زودتر [it comes out] بهتر است “و ادل قول داده بود تاریخ انتشار را در ذهن داشته باشد (سپتامبر گذشته) قبل از مداخله رویدادهای جهانی.

اگر بخواهید نکات را در قسمت نظرات اینستاگرام خود زیر نظر داشته باشید ، ضرری ندارد: “البته اینطور نیست” ، ادل به یکی از طرفدارانش پاسخ داد که آیا پستی که او در ماه ژوئن گذاشت ، نشانه انتشار است؟ “کرونا تمام نشده است قرنطینه می کنم ماسک بزنید و صبور باشید. “

طرفداران فکر می کنند تیلور سویفت ممکن است در انتشار آلبوم سازگار باشد

اواخر ماه گذشته ، تیلور سویفت اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخه ضبط شده خود را تغییر می دهد قرمز تا 12 نوامبر یک هفته افزایش می یابد. این امر 19 نوامبر را باز می گذارد و بسیاری از افراد مظنون به حرکت سوئیفت برای جلوگیری از رقابت مستقیم با ادل بودند.

مسلماً ، رکورد سوئیفت بخشی از پروژه او برای ضبط مجدد مطالب قدیمی است ، اما ممکن است ثابت کند که هیچ کس نمی خواهد با آلبوم جدید ادل رقابت کند. حتی تیلور سویفت.

30 سه سال کامل در حال کار است

او ممکن است هنوز ثمره کار خود را با جهان به اشتراک نگذارد ، اما ادل در واقع مشغول کار بوده است: طبق معمول ، آدل پس از سن شروع به کار روی این آلبوم ، عنوان آن را گذاشته و در یک پست در مورد او نیز به همان میزان تأیید کرده است. سی و یکمین سالگرد تولد در سال 2019. (اگر شما به چند آهنگ جدایی امیدوار هستید ، خوب ، شایان ذکر است که آدل ، که اکنون با نماینده ورزشی ریچ پل رابطه دارد ، هفت سال بعد در همان سال از همسرش جدا شد.)

چشم گربه جایی نمی رود

خط چشم بالدار ادل بیش از هر زمان دیگری در تیزر به چشم می خورد و بر زیبایی تیره ناخن های تالون مشکی او می افزاید. اشاره ای به زرق و برق یکپارچهسازی با سیستمعامل در کلیپ وجود دارد ، شگفت آور مشابه به صحنه رانندگی در موزیک ویدئوی لانا دل ری برای “Chemtrails Over the Country Club” بروید.

برای نکات بیشتر ، “سلام” را مجدداً امتحان کنید.

از نظر زیبایی ، آکورد پیانو و ترکیب کلی ، کلیپ “Easy on Me” با موزیک ویدئوی Adele 2015 برای “Hello” شباهت زیادی دارد. یک حساب طرفدار حتی دارد شایعه ای را آغاز کرد که فیلم ها در همان مکان فیلمبرداری شده اند. شاید ادل چنین قولی داده باشد 30 هنگامی که برای اولین بار در سال 2019 طعنه می زنید ، “یک ضبط درام و بیس برای رنجش شما” خواهد بود ، اما به نظر می رسد پیانو کلاسیک همچنان در ترکیب خواهد بود.