چرا جیجی حدید و زین مالک از هم جدا شدند؟

جیجی حدید و زین مالیک پس از شش سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. این جدایی در بحبوحه ادعاهایی مبنی بر تشنج فزاینده عمومی مربوط به مالیک و مادر جیجی، یولاندا حدید، صورت می گیرد که به اتهامات آزار و اذیت مالیک خاتمه یافت.

TMZ روز پنجشنبه گزارش داد که مالک و یولاندا با هم درگیر شدند که در نهایت به حمله مالیک به یولاندا ختم شد. پس از این گزارش، مالک ابتدا این ادعاها را رد کرد و گفت TMZ“من قاطعانه اعتصاب یولاندا حدید را تکذیب می کنم و به خاطر دخترم از ارائه جزئیات بیشتر خودداری می کنم و امیدوارم که یولاندا در اتهامات نادرست خود تجدید نظر کند و به سمت درمان این مسائل خانوادگی در خلوت حرکت کند.”

با این حال، امروز، این سایت گزارش می دهد که مالک با چهار اتهام آزار و اذیت مواجه است و او هیچ اعتراضی به حداقل یکی از این اتهامات ندارد. طبق اسناد دادگاه به دست آمده توسط TMZمالیک و یولاندا اواخر ماه گذشته در خانه جیجی و زین در پنسیلوانیا با هم دعوا کردند که ظاهراً به این نتیجه رسید که زین یولاندا را داخل کمد هل داد. مالک تماس فیزیکی با یولاندا را انکار می کند.

در حال حاضر، ظاهرا مالک جریمه شده است و به مدت یک سال در شرایط آزمایشی به سر می برد. مطابق با TMZ، او باید در کلاس های مدیریت خشم شرکت کند و یک برنامه خشونت خانگی را تکمیل کند. او در حال حاضر اجازه تماس با یولاندا را ندارد.

در میان همه این ها، جیجی و مالک آن را کنار گذاشته اند. نمایندگان جیجی گفتند مردم، “جیگی فقط بر روی بهترین ها برای Khai تمرکز کرده است. او در این مدت حریم خصوصی می خواهد.”

جیجی و مالیک اولین بار در نوامبر 2015 هنگامی که در مراسم پس از جشن جوایز موسیقی آمریکا با هم دیده شدند، شایعات عاشقانه را برانگیخت. آنها حدود چهار سال خاموش و روشن بودند، اما در ژانویه 2020 دوباره وصل شدند و بارداری جیجی را در آوریل همان سال تایید کردند. دختر آنها خای در سپتامبر 2020 به دنیا آمد.