چرا بلیک لایولی در مراسم مت گالا 2023 حضور ندارد؟

در طول چند سال گذشته، انتظار برای مت گالا تقریباً همهمه های پیرامون این رویداد واقعی را تحت الشعاع قرار داده است. سوالاتی مانند “چه کسی شرکت می کند؟”، “آنها قرار است چه بپوشند؟” و “چه کسی فرش را می بندد؟” رسانه های اجتماعی را تحت کنترل بگیرید زیرا طرفداران فوق العاده این رابطه تا آنجا که می توانند برای تعیین لیست مهمانان قبل از شب بزرگ تلاش می کنند. برخی از ستاره ها این کار را آسان می کنند و برنامه های خود را برای حضور زودتر از موعد مورد بحث قرار می دهند. کیم کارداشیان فقط عکس‌هایی از آماده‌سازی خود برای جشن آتی را با کمک کسی جز شوپت به اشتراک گذاشت، در حالی که فلورانس پوگ فاش کرد که برای اولین بار در والنتینو شرکت خواهد کرد. اما همه اعلان‌های قبل از گالا خبرهای خوبی به همراه نمی‌آورند، به‌ویژه زمانی که تأیید می‌کنند یکی از همیشگی‌های فرش قرمز نمی خواهد حضور داشته باشید پنج‌شنبه شب، بلیک لایولی فاش کرد که از مراسم گالا امسال بیرون خواهد رفت و آه‌های ناامیدی را در سراسر اینترنت برانگیخت.

در حین شرکت در بازگشایی فروشگاه پرچمدار خیابان پنجم تیفانی و شرکت، از بازیگر پرسیده شد که آیا طرفداران او را دوشنبه شب در Met خواهند دید یا خیر. به گفته لایولی پاسخ داد: «نخواهی کرد مردم. “اما من تماشا خواهم کرد.” این بازیگر توضیح نداد که چرا برای بزرگ‌ترین شب مد به Upper East Side نمی‌رود، اما شاید پس از نمایش دراماتیک خود در سال گذشته فقط به استراحت نیاز داشت. لایولی، که یکی از مجریان رویداد 2022 بود، با لباس سفارشی آتلیه ورساچه که در مقابل چشمان ما از مسی به سبز مایل به آبی تبدیل شد، شرکت کرد و شبیه به اکسیداسیون مجسمه آزادی بود.

سرگرمی گاتهام/گتی ایماژ/گتی ایماژ

غیبت لایولی کمی تعجب آور است با توجه به اینکه او سابقه طولانی با کارل لاگرفلد دارد. این طراح یکی از اولین کسانی در دنیای مد بود که لایولی را پس از رسیدن به ستاره شدن در آغوش گرفت و به زودی پیوند نزدیکی را ایجاد کردند. سال‌ها، لایولی تقریباً به طور انحصاری در Chanel لباس می‌پوشید، و حتی در سال 2011 در Met در بازوی لاگرفلد شرکت کرد. اما با گذشت زمان، لایولی به سمت برندهای دیگر رفت و مدتی است که با ظاهر کامل Chanel دیده نشده است، به این معنی که رابطه او با خانه احتمالاً به اندازه گذشته قوی نیست. به علاوه، همانطور که می‌دانیم، لاگرفلد در طول سال‌های حضورش در این صنعت، موزهای زیادی داشت، بنابراین اگرچه لایولی ممکن است در آن حضور نداشته باشد، هنوز هم این امید وجود دارد که برخی دیگر از زنان مورد علاقه‌اش در طول عمر 65 ساله‌اش حضور داشته باشند.

لایولی و لاگرفلد در گالا ملاقات “الکساندر مک کوئین: زیبایی وحشی” در سال 2011.

WWD/Penske Media/Getty Images