پرچمدار برجسته خیابان پنجم تیفانی و شرکت بسیار فراتر از یک جواهرفروشی است

وقتی افراد مشهور لیفت صورت می گیرند، آن را ساکت می کنند. وقتی تیفانی و شرکت این کار را انجام می دهد، بزرگترین مهمانی هفته را برگزار می کنند. و همینطور بود، یک شب باحال در شهر نیویورک: مگا سلبریتی‌هایی مانند فارل ویلیامز، هیلی بیبر، زوئه کراویتز، فلورانس پیو، مایکل بی. جردن، آنیتا، و جیمین به نام منحصر به فرد (از BTS) در خیابان پنجم پایین آمدند تا مکان اصلی بازسازی‌شده جواهرساز افسانه‌ای را جشن بگیرید، که اکنون به سادگی به عنوان «مقام تاریخی» شناخته می‌شود.

الکساندر آرنو، پسر 29 ساله لوکس که به عنوان معاون اجرایی Tiffany & Co خدمت می کند، گفت: “این واقعا برای من بسیار احساسی است.” تلاش کرد تا بیرون را به همان چیزی که در زمان تاسیس فروشگاه بود صادق نگه دارد، به جای آن بر بازسازی کامل 10 طبقه آن تمرکز کرد. اکنون، این مکان شامل یک باشگاه خصوصی است. مجموعه ای از نصب های ویدئویی؛ یک مجموعه هنری مشهور جهانی با آثاری از دیمین هرست، جولیان اشنابل و آنا ویانت. و البته، یک تن از موجودی پر زرق و برق.

نقاشی از جولیان اشنابل در Tiffany & Co.’s The Landmark.

با حسن نیت از Tiffany & Co.

فضای جدید طراحی شده توسط معمار مشهور پیتر مارینو همچنین دارای مجموعه ای از نمادهای Tiffany & Co است، از جمله نقاشی آبی ژان میشل باسکیا که در تبلیغات این برند در سال 2021 با بیانسه و جی زی، نسخه جدیدی از افسانه ای نمایش داده شده است. تیفانی دایموند 128.54 قیراطی که در مراسم اسکار 2019 روی لیدی گاگا دیده شد و ماکتی از لباس مشکی کوچک آدری هپبورن از صبحانه در تیفانی، توسط Hubert de Givenchy در سال 1961 ساخته شد. (اصل هنوز در آرشیو طراح است، اگرچه پارامونت پیکچرز صاحب دیگری است. سومین مورد توسط کریستی در سال 2006 به قیمت حدود 860 هزار دلار – یا 40 دستبند استخوانی السا پرتی x تیفانی به حراج گذاشته شد.) کپی کوتور. بخشی از «تجربه آدری» است که عکس‌های کف تا سقف و برون‌خورده‌های فیلم را به همراه صدایی از فیلم به نمایش می‌گذارد. رودخانه ماه ضبط ها با تمام شکوه و شکوه جازی و قدیمی خود.

گال گدوت که همراه با آرنو و مدیرعامل آنتونی لدرو، روبان افتتاحیه The Landmark را در حالی که هشت قطعه (!) از این برند، از جمله یک الماس 71 هزار دلاری، بر تن داشت، می‌گوید: «به یاد می‌آورم که در 18 سالگی برای اولین بار به اینجا آمدم. گردنبند از طیف فوق مدرن HardWear و گوشواره های کلاسیک لوبیا مورد علاقه جشنداران Sweet Sixteen در سراسر جهان. او افزود: اولین باری که به اینجا آمدم، 18 ساله بودم و با بهترین دوستم از اسرائیل بودم. ما سعی می‌کردیم روی سنگ‌فرش‌های پاشنه‌دار کنار سنترال پارک راه برویم – در آن زمان ایده خوبی نبود! – و سپس تمام راه را به خیابان پنجم رساندم تا ببینم آیا می‌توانم مانند آدری هپبورن باشم یا نه. البته من او را بت می‌دانستم و فکر می‌کردم، “آیا من هم می‌توانم در چنین فیلمی حضور داشته باشم؟” آیا می توانم همان جادو را اینجا پیدا کنم؟» فیلم او، زن شگفت انگیز، نزدیک به 1 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد – بنابراین بله، او احتمالاً یک شات دارد.

الکساندر آرنو، گال گدوت و آنتونی لدرو در مراسم برش روبان در 26 آوریل 2022.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

برای آن دسته از ما که هنوز به دنبال رویای پوشیدن تاج در حین خوردن کروسانت هستیم، The Landmark خبرهای دلگرم کننده ای دارد: آنها نه تنها تابلوی پنجره ای را که هپبورن کربوهیدرات را تایید می کند، تکرار کرده اند، بلکه کافه بلو باکس را نیز به روز کرده اند. توسط دانیل بولود – با چند صد جعبه تیفانی و شرکت آویزان از سقف. تقریباً به نظر می رسد که The Landmark برای رقابت با گردش های گریز از رسانه های اجتماعی مانند نمایشگاه همهجانبه ون گوگ است. اگر شما علاقه مند به یک واقعی تجربه موزه، آثار استادان مدرنی مانند جف کونز، جنی هولزر، و رشید جانسون، به همراه لامپ‌های قدیمی توسط خود لوئیس کامفورت تیفانی، به‌طور نامحسوس در سراسر فضا پراکنده شده‌اند.

“این فقط مکانی برای خرید نیست، می دانید؟” گدوت در حالی که یکی از حلقه های الماس T را روی انگشتش می چرخاند با لبخند گفت. “این واقعاً مکانی برای رویاپردازی است.”

در زیر، نگاهی به داخل موسسه جدید نیویورک و جشن افتتاحیه آن.