«و درست مثل آن» امیدوار است کیم کاترال برای فصل دوم بازگردد

به قول اسکار وایلد، زندگی از هنر تقلید می کند. این همان چیزی است که یک نامرد و همینطور… گزارش شده است که خودی گفته است ایمیل روزانه در مورد اینکه برنامه چگونه غیبت کیم کاترال در برنامه را توضیح می دهد. به گفته منبع آنها، نویسندگان به جای کشتن سامانتای محبوب جنسی، با گفتن اینکه او و کری برادشاو با هم درگیر شده اند، همه چیز را باز می گذارند. هومم تعجب می کنم که آنها از کجا الهام گرفته اند برای آن خط داستان؟

این منبع آگاه گفت: “بینندگان متوجه خواهند شد که سامانتا و کری بر سر اخراج سامانتا به عنوان تبلیغ کننده خود توسط کری با هم درگیر شده اند و آنها دیگر صحبت نمی کنند.” “این به طور موثر به رابطه شخصی آنها پایان می دهد.” ظاهرا داستان بین سامانتا و کری در اوایل فصل پوشش داده خواهد شد، اما سامانتا فراموش نخواهد شد. ظاهراً کری در طول فصل اول “دلش برای دوستش” تنگ شده است و فرصت آشتی در فصل دوم را باقی می گذارد.

در حالی که HBO به طور رسمی فصل دوم این سریال را اعلام نکرده است، خودی گفت که همه چیز تضمین شده است. آنها ادعا کردند: “این یک سری نیست، این یک سریال خواهد بود.”

در مورد اگر کاترال می خواهد برای برگشتن، معلوم نیست او گفت که در تصمیم خود برای انجام ندادن کار سوم «قدرتمند» است جنسیت و شهر فیلمی در سال 2017، انتخابی که ظاهراً پارکر را “دلشکسته” کرد. در اواخر همان سال، کاترال پارکر را متهم کرد که از مرگ برادر کاترال برای «بازگرداندن» سوء استفاده کرده است. [her] شخصیت “دختر خوب”. از آنجا که AJLT فیلمبرداری کاترال در سال 2021 آغاز شد، به نظر می رسید که کاترال راضی است که از دنباله آن کنار گذاشته شود، اما چه کسی می داند آینده کری و سامانتا چه خواهد بود.

البته، همیشه این احتمال وجود دارد که این کمی شایعات ساختگی باشد تا کمی سر و صدا ایجاد کند و طرفداران سرسخت سامانتا را روی احیای بدون سامانتا سرمایه گذاری کند. به هر حال ممکن است برای مدتی ندانیم. این خودی اضافه می کند که ممکن است مدتی طول بکشد تا فصل دیگری به دلیل برنامه پارکر جمع شود. او در حال حاضر در حین فیلمبرداری مشغول انجام وظیفه است Hocus Pocus 2، و اوایل سال 2022 را در برادوی با بازی مقابل همسر متیو برودریک در فیلم نیل سایمون سپری خواهد کرد. سوئیت پلازا.