ویکتوریا بکهام فقط در یک نگاه بیشتر از 25 سال دیگر رنگ بیشتری پوشیده است

شاید این تغییر آب و هوا یا این واقعیت است که عطارد در حال عقب گرد است ، اما اخیراً چیزی از بین رفته است. منظورم این است که تیموتی قرار است نقش ویلی وونکا را بازی کند ، بایدن ها در عروسی های خانه دار واقعی شرکت می کنند و اکنون ، ویکتوریا بکهام رنگی پوشیده است. و نه فقط یک رنگ و نه یک رنگ خاموش ، بلکه سه رنگ روشن به طور همزمان.

بله ، زنی که به دلیل ترکیب رنگ مشکی با رنگ مشکی تیره شناخته می شود ، صبح سه شنبه با یک ژاکت قرمز مایل به صورتی با شلوارهای زرد روشن از مجموعه خود ، یک کیف بوتگا ونتا سبز رنگ سبز ، و چند استیلتوی مشکی بیرون آمد. او ظاهری به ظاهر داشت صبح بخیر آمریکا، جایی که او در مورد جدیدترین محصول ویکتوریا بکهام زیبایی ، رژگونه کرم به نام Cheeky Posh صحبت کرد.

شلوارهای بکهام بطور خاص چندان شگفت آور نیستند ، زیرا آنها از مجموعه آماده پوشیدن او تهیه شده اند. او ظاهراً اوایل امسال با شلوارهای جین لاغر خداحافظی کرد وقتی مجموعه بهار 2021 او شامل آنها نشد. اما ، در عوض ، شلوارهای مشبک در خط مقدم بودند و از آن زمان ، تقریباً تمام آن چیزی است که طراح پوشیده است.

با این حال ، رنگ برای Posh یک راه خروجی است ، اگرچه او البته آن را از بین می برد. منظورم این است که این زن می تواند نان تست شور را خنک کند ، بنابراین می دانید که او قادر به هر کاری است.

روبرت کامائو/GC Images/گتی ایماژ

جیمز دیوانی/GC Images/گتی ایماژ