هیلی بیبر برای نگاه شکرگزاری آماده است تا با نگاه زائر Miu Miu آشنا شود

فصل ترسناک هنوز در راه است ، اما هیلی بیبر در حال حاضر چشم خود را به روز شکرگزاری معطوف کرده است. این مدل ظاهراً درست دوشنبه شب وقتی از ست دامن Miu Miu استفاده می کرد که یقه ای داشت که درست در Plymouth Rock قرار می گرفت ، درست از Mayflower – هر چند به شیوه ای شیک – قدم برداشت.

هنگام حضور در جشن Elle’s Women در هالیوود ، بیبر در مقایسه با شبح های معمول خود ظاهر بسیار پوشیده تری داشت. او لباس های کوتاه و شکاف های جسورانه ای را که اغلب به دنبال دامن بلند با کت مشکی مشکی و یقه سفید بزرگ است ، کنار گذاشت. بیبر ظاهر خود را با پمپ های سیاه و یک تصویر قدیمی از هالیوود در لوب به پایان رساند.

نه تنها ظاهر بیبر متفاوت است ، بلکه تعجب آور است که از Miu Miu پس از نمایش پوست در مارس که هفته پیش در هفته مد پاریس برگزار شد ، استفاده شود. برای بهار 2022 ، Miuccia Prada خطوط پشتی دامن ها را کوتاه کرد و تاپ ها را کوتاه کرد و بسیاری از شکم ها را روی باند پیاده روی گذاشت. با این حال ، شب گذشته ، تنها پوستی که در مورد بیبر ظاهر شد ، نگاهی به او بود مالک عضلات شکم قوی (شما انتظار ندارید که او کاملاً خود را بپوشاند ، نه؟)

راشل موری/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

از Miu Miu SS22 12 نگاه کنید.

استروپ / گتی ایماژ

از Miu Miu SS22 36 نگاه کنید.

استروپ / گتی ایماژ