هوشمند سازی ساختمان در 7 گام از 0 تا 100 به همراه فیلم و عکس

این میتواند به شما نشان دهد که چه کسی جلوی درب منزل شما است و به شما امکان میدهد با آنها صحبت کنید، چگونه میتوانید از طریق زنگ درب ویدئویی از امنیت کودکان در خانه اطمینان حاصل کنید. خانه هوشمند خانه یا ساختمانی مدرن محسوب می­ شود که قسمت­ ها و وسایل موجود در آن توسط یک سیستم مرکزی، یکپارچه شده است و به خوبی در کنار یک­دیگر کار می­ کنند. علاوه بر این تابلوهای مسیریابی نصب شده در راهروها نزدیک­ترین جای پارک خودرو را به افراد نشان می­ دهند. خانه 20 متری است که با نصب اپلیکیشن میتوان همه تجهیزات خانه را کنترل کرد. هوشمندسازی خانه، به معنی خودکار شدن همه لوازم و تجهیزات لوکس خانه میباشد. زیرا سیستم هوشمند می­تواند طبق ساعات و روزهایی که بر اساس آن برنامه ­ریزی شده است، کارهای معینی را به صورت خودکار انجام دهد. با هوشمندسازی ساختمان می ­توان طبق زمان­بندی مشخصی آبیاری باغچه را انجام داد. هر چقدر آپشنهای هوشمندسازی خانه افزایش پیدا کند هزینه اجرای پروژه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

۱ خانه هوشمند چیست؟ قیمت سیستم هوشمند ترکیبی به نسبت عملکرد آن کاملاً مناسب است و اغلب پروژه های Control4 به این روش انجام می شود. همچنین کاربر می تواند وضعیت سیستم را بر روی حالت خودکار قرار دهد تا سیستم هوشمند با توجه به شرایط ساختمان بهترین تصمیم را گرفته و اجرا کند. در ساعاتی که سکنه در واحد حضور دارند، دمای واحد در بازه خاصی قرار دارد و فن کویل تا دمای واحد در درجه تنظیم شده ثابت بماند ها به صورت خودکار کنترل می شوند. سیستم ایمنی منزل از قابلیت تنظیم بر اساس موقعیت ­های مختلف همچون مسافرت، خارج شدن از منزل، شب و … با امکانات کنترل خودکار، صدای بلندگو را بر اساس آکوستیک اتاق تنظیم میکند. تنظیم نور، استفاده از سیستمهای صوتی و تصویری، وسایل گرمایشی و سرمایشی و سایر وسایل از مواردی هستند که با کدهای امنیتی تحت کنترل و تنظیم قرار میگیرند. در سیستم هوشمند با انتقال کدهای ریموت به کلیدهای سیستم هوشمند می ­توان با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی تمامی تغییرات مورد نیاز را اعمال کرد. در این ساختار که یکی از قدیمیترین و مطمئنترین روشهای ارتباطی بین تجهیزات است، کلیدهای ورودی، فعالسازها و حسگرها باسیم به یکدیگر وصل میشوند.

میتوان بوسیله تلفن همراه یا اینترنت، تصویری از داخل ساختمان داشته و کلیه سیستمها را کنترل کرد. به طور مثال امکان استفاده از ریموت کنترلهای ماهواره ای بخش مهمی از نگرانی های اهل خانواده در یک مسافرت طولانی مدت را برطرف می کند. حتی در مورد اینترنت اشیاء نیز نگرانی های حریم شخصی وجود دارد، به طور مثال سازندگان ترموستاتهای دیجیتال، لامپ های هوشمند و … با سابقه ای درخشان در طراحی و اجرای سیستم های هوشمند ساختمانی نظیر سیستم های مدیریت ساختمان (BMS) و خانه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ساختمان شما را فارغ از سال ساخت، نوع کاربری و سیستم برق کشی آن هوشمند می نماید. به هر ترتیب، برای داشتن دست بالا در این صنعت، مدیران ساختمانی نمیتوانند از سیستمهای تاریخ گذشته استفاده کنند. بنابراین ضروری است که سازندگان و شرکتهای ساختمانی به هوشمندسازی اماکن مسکونی، اداری و تجاری توجه ویژهای داشته باشند. در ساختمان های ساخته شده استفاده از پروتکل هوشمندسازی سیمی دشوارتر و متعاقبا پرهزینه تر خوهد بود . تمامی سیستم های هوشمند این شرکت به صورت بی سیم با برد بالا و بدون هرگونه تغییر در داخل ساختمان یا زیر ساخت می تواند در ساختمان های نو و یا از پیش ساخته شده آسایش و ایمنی شما را فراهم آورند.

کانکس مطبوعاتی کامپوزیتی این محصول با نمای کامپوزیت آلومینیومی و پنجره های دوجداره ساخته می شود که یک کرکره برقی ریموت دار روی پنجره را می پوشاند ، شاسی این کار از نوع تیر آهن نمره 18 سنگین بصورت دورکلاف و اسکلت آن با پروفیل های آهنی سنگین به ضخامت 2 میلیمتر می باشد.و از نظر مقاومت در نوع خود بی نظیر بوده. در هر کجای ایران که هستید هوشمند سازی خانه خود را را به ما بسپارید تا با بهره گیری از پکیج های متنوع هوشمند سازی خانه، از خدمات بی نظیر خانه های هوشمند بهره ببرید.خانه های هوشمند برای تمام ساختمان ها، برای هر سلیقه و بودجه و برای هر نوع از کاربری راه حل های ویژه و متنوعی ارائه می کند. ۲ در هوشمند سازی خانه چه نکاتی دارای اهمیت می باشد؟ برندهایی که توسط شرکت رهاورد نیرو استفاده شده و در پیش فاکتور به مشتری عرضه می شوند همگی دارای کیفیت و گارانتی معتبری هستند. اگر سیم کشی بصورت سنتی انجام نشده باشد و طبق استانداردهای جدید سیم کشی شده باشد می توان تمام نیازهای مشتری را با محصولات بی سیم و تخریب کمتر برآورده کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد پروژه های هوشمند سازی خانه لطفا به بازدید از وب سایت ما.