همکاری Balenciaga x Fortnite باعث سردرگمی جمعی می شود

عبارت “به آن مد می گویند ، آن را جستجو کنید” معمولاً یک الگوی رفتاری است ، اما حساب رسمی توییتر Fortnite به معنای واقعی کلمه زمانی بود که اعلام کردن همکاری جدید خود با Balenciaga در روز دوشنبه. ظاهراً تعداد افرادی که می توانند بگویند با هر دو شرکت آشنایی کامل دارند مجموعه ای منتخب است – و شاید از همه بیشتر گیج کننده باشد. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: Balenciaga یک طبقه است خانه ریشه در مد و مد لوکس دارد که به سال 1919 باز می شود. Fortnite یک بازی ویدئویی برای بقا و تیراندازی است که از زمان راه اندازی در سال 2017 طرفداران زیادی را جمع آوری کرده است ، تا حد زیادی از افرادی که تنها درآمد قابل مصرف آنها از کمک هزینه آنها تامین می شود ، جمع آوری شده است. و با این حال ، توسعه دهنده Fortnite ، Epic Games و مدیر خلاق Balenciaga ، Demna Gvasalia ، تلاش کرده اند که این دو بیننده کاملاً متفاوت را با یکدیگر تلاقی دهند.

بخش IRL این همکاری ساده است – حداقل اگر طرفدار Balenciaga هستید. اگر در اردوگاه Fortnite هستید ، کالای لوکس و مجلل Fortnite که اکنون در فروشگاه های Balenciaga فروخته می شود ، قسمت گیج کننده است. قیمت کلاه بیس بال از 395 دلار شروع می شود و برای کت های ساخته شده از جین ژاپنی تا 1290 دلار افزایش می یابد. البته ، برای خرید بازی نیازی به گیمر ندارید ، شاید دلیل آن این باشد که چند ساعت طول کشید تا بسیاری از اندازه ها به فروش برسند. در همین حال ، بسیاری از کسانی که در اردوگاه Fortnite هستند هنوز سعی می کنند برچسب قیمت کاپشن هایی را که می توانند با کسری از هزینه خود چاپ کنند ، بچرخانند. وارد پاسخ ها در توییتر شوید و خواهید یافت واکنش ها مانند “مادرم می گوید باید برای خرید لباس های Fortnite خود به Target بروم.” (و به طور نسبی، این یکی اهلی است.)

متقاطع مشتریان ممکن است در ابتدا منطقی نباشد ، اما تفکر پشت این همکاری در واقع خارج از زمینه چپ نیست. در حالی که مطمئناً می توانید با Fortnite مبارزه کنید ، گیمرها تقریباً زمان زیادی را صرف نقش آفرینی و سفارشی سازی محیط و ظاهر خود یا “پوسته” می کنند. گواسالیا نه تنها با این واژگان آشنا است ، بلکه قبلاً پوسته هایی نیز ایجاد کرده است: طراح 40 ساله گرجی مجموعه پاییز 2021 بالنسیاگا را از طریق یک بازی ویدیویی سفارشی (و گهگاه ناهنجار) ارائه داد. این بار ، چهار مجموعه متناسب وجود دارد ، به این معنی که Balenciaga سر تا پا به دنبال چهار شخصیت مورد علاقه طرفداران مانند Doggo است. و اگر انتخاب می کنید ، مثلاً یک لباس بدن با چاپ ببر ، فقط برای نمایش نیست ، می توانید برخی از لوازم جانبی نبرد را بردارید. کیف ساعت شنی در حال حاضر یک روش حمل و نقل شیک است که به کاربران اجازه می دهد تا در جنگ شرکت کنند و کفش ورزشی Speed ​​3.0 ظاهراً یک کلنگ است. آنها را برای استفاده قرار دهید یا فقط برای تأثیرگذاری روی آنها آویزان کنید.

همچنین این اولین همکاری بین یک بازی ویدیویی محبوب و یک خانه طراح درجه یک نیست. لوئیس ویتون پوسته ای برای League of Legends ساخته است ، در حالی که گوچی با پوکمون گو همکاری کرده است. مارک جیکوبز و والنتینو هر دو اقلام دیجیتال منحصر به فردی را برای عبور حیوانات ساختند. ظاهراً انتظار نمی رود که آواتارهای درون بازی شما به اندازه ستاره های سبک مد هفته انعطاف داشته باشند.