همه مدها در ویدیوی «بوسه زندگی» کایلی مینوگ و جسی ور

سلام نفس میکشی؟ خوب سپس می‌توانید از موزیک ویدیوی جدید و لذت‌بخش پر از مد کایلی مینوگ و جسی ور برای همکاری دیسکوی آنها «Kiss of Life» لذت ببرید. کلیپ کامل یک جشنواره اردویی پر از لباس طراحان است که مینوگ را به عنوان یک غذاخوری مزاحم و ور، نویسنده کتاب آشپزی در اوقات فراغت خود، به عنوان یک رستوران دار مشغول می یابد. مگر اینکه جهان هرگز یک کاملا افسانه ای و کات و کیم اپیزود متقاطع، ممکن است یکی از سرگرم‌کننده‌ترین، مملو از مد و مد بین استرالیا و بریتانیا در تمام دوران باشد.

این کلیپ که با زیبایی‌شناسی قدیمی دهه 70 گرفته شده است، با فرماندهی وار بر رستورانی شلوغ در بالای سن لوران نقطه‌ای آغاز می‌شود. ناگهان، مینوگ، پوشیده از لباس‌های مد لباس قرمز برجسته والنینتو (از جمله یکی از آن کلاه‌های پردار و جذاب) وارد می‌شود و آماده است تا یک میز را بدزدد. به نوعی، مینوگ زمان می‌یابد تا قبل از اینکه در رستوران بنشیند، یک ژاکت سبز سن لوران و لباس بدن طلایی بپوشد. آنچه در زیر می آید مانند یک نسخه فانتزی مد بالا است لونی تونز، با چند دست و بازی چاقو کامل می شود. البته مینوگ همه چیز را با یادآوری اینکه در رزومه خود “بازیگر کمدی” نیز دارد به پایان می رساند (او همبازی در Bio-Dome، گذشته از همه اینها).

این تک آهنگ جدیدترین نسخه از نسخه ویژه آخرین آلبوم مینوگ است دیسکو، با عنوان نسخه لیست مهمان. این دیسک همچنین دارای همکاری با Dua Lipa و Olly Alexander of Years & Years است.