همه مت گالای ریحانا از ابتکار تا ملکه فرش قرمز ظاهر می شوند

ریحانا به عنوان ملکه عملا فرش قرمز مت گالا با مهارت زیادی در طراحی سال شناخته شده است. اگرچه ، همیشه اینطور نبود. ریحانا برای اولین بار در سال 2007 در این رویداد شرکت کرد ، همیشه لباس خوبی پوشیده بود ، اما چند مرحله دیگر در راه پله های معروف موزه طول کشید تا او به عنوان یک استاد برجسته در لباس گری مت گالا ظاهر شود.

ظاهر قبلی مت گالا از کت و شلوار مناسب در سال 2009 تا لباس دو تکه سفید استلا مک کارتنی در سال 2014 متفاوت است. ریحانا در فرش قرمز 2015 بدون شک یکی از بهترین لباس هایی بود که با لباس مجلسی زرد Guo Pei ملبس شده بود. قطار فوق العاده پیچیده و سرپوش هماهنگ که سرخط خبرها شد و شاید یکی از به یاد ماندنی ترین ظاهرهای MET Gala در تمام دوران باشد. در سال 2017 ، او دوباره نمایش را در Comme des Garçons دزدید. در اینجا نگاهی به ریحانا در گالا از سال 2007 تا 2021 دارید.

2007: “Poiret: King of Fashion”

در نمایشگاه MET 2007 ، “Poiret: King of Fashion” ، ریحانا لباس سفید جورج چاکرا با تزیینات نقره ای ، با دستکش های مشبک به تن داشت. او یک گل رز قرمز به عنوان یک لوازم جانبی اضافی حمل می کرد.

2007 اولین مت گالا ریحانا بود ، و یکی با موضوع بازنده ، بنابراین در حالی که تلاش خوبی بود ، بدیهی است که بهترین هنوز در راه نبوده است.

2009: “مدل به عنوان میوز”

ریحانا یک کت و شلوار و پاپیون دولچه و گابانا را با استیلتوی مشکی برای “The Model as Muse” Met Gala 2009 انتخاب کرد.

موضوع همه درباره افرادی بود که لباس می پوشند ، نه خود یک موضوع اصلی لباس. با این حال ، ریحانا مطمئناً با این ظاهر الهام گرفته از لباس مردانه اظهاراتی کرد.

2011: “الکساندر مک کوئین: زیبایی وحشی”

ریحانا با پوشیدن لباس مجلسی مشکی استلا مک کارتنی در مراسم MET Gala 2011 ، “Alexander McQueen: Savage Beauty” ، با یک گوشواره بلند و بافته زمرد تزئین شده بود.

یک سال دیگر بود که موضوع نمایشگاه درباره یک طراح خاص بود ، وقتی می توانید با یک خانه مد دیگر جفت شوید ، هدایت آن دشوار است.

2012: “اسکیاپارلی و پرادا: مکالمات غیرممکن”

ریحانا در سال 2012 لباس مشکی تام فورد را با بافتی تمساح آمیز پوشیده بود. موضوع آن “Schiaparelli And Prada: Impossible Conversations” بود.

او این ظاهر را با یک شیک زیبا هماهنگ کرد و بر این نکته تأکید کرد که در آن زمان سمت سرش تراشیده شده بود.

2014: “چارلز جیمز: فراتر از مد”

ریحانا برای چاپ 2014 ، “چارلز جیمز: فراتر از مد” ، دو تکه سفید استلا مک کارتنی بر تن داشت.

واضح است که او در بازی پوشیدن کراپپس رسمی جلوتر از بازی بود.

2015: “چین از طریق شیشه نگاه”

2015 سالی بود که ریحانا واقعاً شهرت خود را به عنوان ملکه لباس پوشیدن با موضوع به دست آورد. نمایشگاه آن سال تحت عنوان “چین از طریق شیشه ای” بود و ریحانا لباس مجلسی زردی طراحی کرد که توسط طراح چینی گوئو پی طراحی شده بود و می گفت “فقط زنانی که اعتماد ملکه ای دارند می توانند آن را بپوشند”.

او با یک هدپیس مناسب برای ملکه بر ظاهر تأکید کرد.

2017: “Rei Kawakubo / Comme des Garçons: Art Of The In-Between”

دستور “آوانگارد” فرش قرمز 2017 برای نمایشگاه “Rei Kawakubo/Comme des Garçons: Art Of The In-Between” بسیاری را به خود جلب کرد ، اما ریحانا می دانست که باید چه کار کند. او یکی از معدود افرادی بود که در واقع Comme des Garçons را می پوشید و می توان گفت که بهترین کسی است که آن را به تن کرد.

ظاهر الهام گرفته از گل ممکن است دیگران را خسته کرده باشد ، اما ریحانا زیبا ترین شکوفه در این دسته باقی ماند.

2019: “بدنهای بهشتی: مد و تخیل کاتولیک”

موضوع در سال 2018 “بدنهای بهشتی: مد و تخیل کاتولیک” بود ، بنابراین ریحانا چه کرد؟ او لباس پاپ را پوشید. او برای ایجاد ظاهر به جان گالیانو ، طراح Maison Margiela دست زد ، هرچند که در واقع بر اساس طرحی بود که او برای مردی طراحی کرده بود در حالی که او در راس دیور بود.

عکس توسط جیمی مک کارتی/گتی ایماژ

زیبایی او در آن شب ساده بود و اجازه می داد لباس صحبت کند.

2021: “در آمریکا: فرهنگ لغت مد”

عکس توسط دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

خوب ، بنابراین ظاهراً ریحانا همیشه علاقه ای به میخ زدن موضوع ندارد. برای نمایشگاه 2021 ، “در آمریکا: واژه نامه ای از مد” ، او نگاهی از دمنا گواسالیا برای Balenciaga پوشید. او روی فرش قرمز گفت: “من یک مهاجر هستم و این برداشت من از مد آمریکایی است.”

عکس توسط دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

سال 2021 اولین بار برای ریحانا رقم خورد. این اولین باری بود که او با علاقه عاشقانه روی فرش قرمز رفت ، دوست پسر فعلی A $ AP Rocky.