همه لباس های “و ​​درست مانند آن” که تا به حال دیده ایم

سرانجام ، ما سرانجام نیم نگاهی به آنچه سکس و شهر کمد لباس بدون سبک قدیمی خود پاتریشیا فیلد به نظر می رسد. و درست مثل اون …، مجموعه احیای آینده HBO Max ، در عوض توسط محافظ فیلد ، مولی راجرز و طراح لباس در این سبک طراحی شده است. سکس و شهر فیلم ها ، دنی سانتیاگو. (دومی اخیراً همچنین به کیم کاترال استایل می دهد.) جانشینان فیلد با چیزی تکان دهنده شروع کردند: وقتی فیلمبرداری در اوایل ماه جاری در شهر نیویورک آغاز شد ، به نظر می رسید کری بردشاو کیف های “It” خود را با وسایل WNYC خرید و فروش کرده است. (ناراحت نباشید: یک باگت فندی قدیمی به زودی روی پادکست جدید پیدا شد.) در همین حال ، با شارلوت و میراندا که اکنون مادران نوجوانان هستند ، کریستین دیویس و سینتیا نیکسون هوای پیچیدگی را تجربه کرده اند – مویی که نیکسون موهای خاکستری نقره ای رنگ را در خود دارد.

در مورد سه تازه وارد جایگزین سامانتا ، دو نفر تا کنون ظاهر شده اند: لیزا تاد وکسلی ، نیکول آری پارکر ، مستندساز بسیار شیک ، و چه دیاز دیوانه سارا رامیرز ، کمدین سرسخت غیر باینری. (هنوز خبری از دکتر نیا والاس ، دکتر ساریتا چودری ، استاد دانشکده حقوق کلمبیا نیست.) برای مشاهده دقیقتر مجموعه های آنها به پشت صحنه بروید ، به علاوه موارد زیر را در اینجا پیگیری کنید.

عکس توسط Gotham/GC Images

در حالی که پالت ساحلی این لباس و آفتاب بافته شده نشان دهنده تعطیلات است ، پارکر در واقع در حال فیلمبرداری از این صحنه در سوهو دیده شد.

عکس توسط جیسون هوارد/بائر-گریفین/GC Images

آیا جوراب های پاشنه طلا و Birkenstocks کری شما را می ترساند؟ حداقل بدانید که این صحنه اتاق انتظار بیمارستان است. در همین حال ، میراندا سینتیا نیکسون لباس جین Akris ، کیف Loewe و بلیزر Max Mara قدیمی را پوشیده است.

بله ، طبق اینستاگرام پارکر ، تمایل خاص کری به آموزگاران لباس خیابانی به سری جدید منتقل می شود.

در کنار نیکول آری پارکر ، همبازی جدید ، پارکر یک نگاه کامل به بازیگران کامل ارسال کرد.

عکس توسط ریموند هال/GC Images

کری با کت صورتی نسبتاً ساده پوشیده شده است و در حالی که در این صحنه دیده شده اید ، لباس ساده ای در زیر آن پوشیده است.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق گتی ایماژ

کری با اشاره ای نه چندان ظریف به عروسی (تقریبا) آنها ، به درام اولین دیدار خود با بیگ افزود. کری ناامید در همان ابتدا می گوید: “من تلاش کردم!” سکس و شهر فیلم سینما. “من پرنده ای روی سرم گذاشتم!” آخرین دوست پردار او خانه ای بر فراز دامن بزرگ پولکا از کارولینا هررا پیدا کرد.

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

ظاهراً هیچ چیز درباره کری بردشاو در مورد ظاهری که کری در ملاقات غافلگیرکننده اش با ناتاشا داشت ، وجود نداشت-کسی که باعث شد کری فریاد بزند: “دو سال مرا زنجیر می کنی و بعد از پنج ماه با دختری 25 ساله ازدواج می کنی!” در Big in سکس و شهر فصل 2.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق گتی ایماژ

با این حال ، یک نگاه دقیق تر نشان می دهد که کری دست به ریمیکس حماسی Balenciaga گوچی زده است و این اولین بار پس از کنار گذاشتن الساندرو میشل در آوریل این مجموعه ، در طبیعت به چشم می خورد.

عکس توسط ریموند هال/GC از طریق گتی ایماژ

اگرچه با از دست دادن لحظه ای ، با توجه به e

عکس توسط ریموند هال/GC از طریق گتی ایماژ

ناتاشا ، که مخصوصاً حلقه ازدواج داشت ، به بقیه خدمه ملحق شد و لباس خود را با کمربند پوشاند.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق گتی ایماژ

بهترین دوست همجنسگرا کری ، استنفورد (ویلی گارسون) در 23 ژوئیه دوباره ظاهر شد و با کت و شلوار پل اسمیت و نان های آلدو به رنگ قاصدک زرد رنگ قابل قبول نیست. و او تنها نبود سکس و شهر برگشت در صحنه قدمت گل گلی Chanel به کری برمی گردد به رابطه او با آیدان (جان کوربت) در فصل 3. شما همچنین می توانید Manolo Blahniks او را بشناسید: همانطور کهeveryoutfitonsatc اشاره کرد ، آنها همانهایی هستند که او در عروسی دادگاه خود با بیگ پوشید.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق Getty Images

نایل کانینگهام اولین بازی خود را به عنوان پسر نوجوان میراندا برادی هابز انجام داد – مناسب با بردی دیوید ایگنبرگ – موهای قرمز خود را با قاب گوشی نارنجی و ون برجسته کرد. میراندا با جرارد دارل ابریشم دو تکه رفت و روی آن چرم Paco Rabanne چرمی قرار گرفت.

در همین حال ، دختر شارلوت لیلی گلدنبلات (کتی آنگ) به وضوح به دنبال مادرش است. او لباس گل للا رز شارلوت را با گلهای خاص خود توسط اسکار د لا رنتا تکمیل کرد.

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

در مورد دختر دیگر شارلوت ، او به وضوح راه خودش را می پیماید. در حالی که او همچنین گل اسکار د لا رنتا را می پوشید ، رز گلدنبلات (الکسا سوینتون) با یک تی شرت تاکسیدو و کالای هری پاتر به شکل یک کلاه هدویگ ، به طرز عجیبی آن را بالا برد.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق گتی ایماژ

میراندا موفق شد ظاهراً کوله پشتی خود را از کیف سبد Fendi شارلوت زیبا تر نشان دهد. (حداقل زمانی که او آن را حمل می کرد ، به جای اینکه آن را با کیف Athleta خود ببندید.

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

کری با بازگرداندن کمربند Streets Ahead که در اولین لباسش پوشیده بود ، به لباس فوشا کارولینا هررا برتری بخشید. سکس و شهر فیلم سینما. کلاچ او در واقع جودیت لیبر قدیمی است ، طراح پشت کلاچ قوسی شکل که بیگ به کری در فصل 2 هدیه داد.

عکس توسط ریموند هال/GC از طریق گتی ایماژ

19 ژوئیه هم یک شگفتی واقعی داشت و هم در قالب ناتاشای بریجیت مویناهان. حلقه انگشت مایناهان متعلق به بازیگر است یا شخصیت ، باید مشخص شود.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق Getty Images

شارلوت برای یافتن این دست و پا زدن های Givenchy ، که توسط جان گالیانو (و مدل کیت ماس) در سال 1996 طراحی شده بود ، به آرشیو وارد شد.

عکس توسط خوزه پرز/بائر-گریفین/GC از طریق گتی ایماژ

میراندا برای یک شب بیرون رفتن در وبستر هال ، کمربند خود را روی سرش پوشیده بود ، و روی یک کت و شلوار جوراب دار نیویورک قرار داشت.

عکس توسط خوزه پرز/بائر-گریفین/GC از طریق گتی ایماژ

در اینجا آمده است: کیف باگت Fendi ، در همان تکرار بنفش پولکی که کری در فصل 3 از آن سرقت شد ، و خود پارکر در تبلیغات Fendi پوشید. اما این حتی قابل توجه ترین لوازم جانبی کری نبود. آیا می تواند Blackberry باشد ؟!

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

شما می توانید ببینید چرا بازگشت نان باگت لحظه ای بود – نمی تواند متفاوت از وسایل WNYC باشد که کری قبلاً در حال جمع آوری آن بود.

عکس توسط خوزه پرز/بائر-گریفین/GC از طریق گتی ایماژ

15 ژوئیه اولین نگاه ما به سارا رامیرز را به ارمغان آورد ، که به نظر می رسد بازیگر اصلی بازیگران فیلم باشد. این شخصیت آنها ، چه دیاز است ، که ظاهراً به مجموعه جدید توالت های کری اعتبار داده است. دیاز ، کمدین استندآپ غیر معمولی ، کری را به کری مهمان دائمی پادکست خود تبدیل می کند. انتظار می رود به زودی تعداد بیشتری از آنها را ببینید ؛ گفته می شود که دیاز “حضوری بزرگ” با “شوخ طبعی وحشیانه و مروری مترقی و انسانی بر نقش های جنسیتی” دارد.

عکس توسط خوزه پرز/بائر-گریفین/GC از طریق گتی ایماژ

جولی هالستون را وارد کنید ، که روز قبل حاضر شد. بازیگر برادوی یک شخصیت کوچک در عین حال برجسته بود سکس و شهرفصل پایانی به عنوان بیتسی فون مافلینگ ، یک فرد اجتماعی با خواننده کاباره ای با بازی ناتان لین ازدواج کرد که همه تصور می کردند همجنسگرا هستند.

عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق Getty Images

در مقایسه با روز قبل ، 13 ژوئیه ، کری در راه رفتن به محل کار ، با کت و شلوار ابریشمی کلود مونتانا معمولی به نظر می رسید.

عکس از MediaPunch/Bauer-Griffin/GC از طریق Getty Images

او اولین لباس شخصی را که سبک شخصی جان گالیانو را نام برده بود ، معرفی کرد و با کلاه شلوار و کاپشن ابریشمی دریس ون نوتن روی آن ظاهر شد.

عکس توسط عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

نیکول آری پارکر در 13 ژوئیه به این باند پیوست و بلافاصله شخصیت مد لیزا تاد وکسلی را با لباس مجلسی چاپ شده توسط Pleats Please Issey Miyake تعیین کرد. به نظر می رسد لیزا علاوه بر مستندساز و مادر سه فرزند ، استاد لوازم جانبی نیز باشد. به پمپ های جوزپه زانوتی رنگ آمیزی شده ، کیف ورونیکا سیلیکانی دست ساز و گردنبند زنجیره ای با برچسب دانمارکی Monies توجه کنید.

عکس توسط ریموند هال/GC از طریق گتی ایماژ

کریستین دیویس احتمالاً در بین دو عکس ، از یک جفت اسلاید نایک استفاده کرده است – در این مورد ، همراه با کیف لویی ویتون و دامن الکساندر مک کوئین.

عکس توسط ریموند هال/GC از طریق گتی ایماژ

ظاهراً کری تنها از طرفداری از Dries Van Noten و کیف های بوم معمولی تنها نیست ، هرچند این احتمال وجود دارد که نیکسون این دومی را خارج از برنامه کنار گذاشته باشد. او بعداً فریاد برنی سندرز را با کیف “بادکنک” لوئو عوض کرد.

عکس توسط خوزه پرز/بائر-گریفین/GC از طریق گتی ایماژ

کری در دو روز مختلف در 12 ژوئیه دو کت WNYC متفاوت پوشید.

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

به طور طبیعی ، او نه یک کیف طراح ، بلکه دو کیف دیگر حمل می کرد – دیگری کیف جعبه گنج Rianna + Nina بود.

عکس توسط خوزه پرز/بائر-گریفین/GC از طریق گتی ایماژ

در اولین روز فیلمبرداری ، 9 ژوئیه ، پشت سر گروههای خدمه ، میراندا Altuzarra خود را تا انتها بست ، در حالی که شارلوت شانه های خود را در کارولینا هررا پهن کرد. کری بدون هیچ شگفتی بیشترین کار را انجام داد و دامن نورما کمالی قدیمی را با پمپ های سلین پلت فرم جفت کرد.

عکس توسط RCF/MEGA/GC از طریق Getty Images

چیزهای بیشتری وجود دارد: این در واقع یک کلاه است که به پشت او زده شده است.