همه جزئیات درباره لباسهای وحشی VMA شش وحشی Doja Cat

گربه دوجا یکشنبه شب در جوایز موسیقی ویدیویی MTV 2021 بسیار مشغول بود. این خواننده نه تنها مجری برنامه بود ، بلکه اجرا کرد ، و جایزه بهترین همکاری را برای “بیشتر مرا ببوس” با Sza به خانه برد. با این حال ، به نوعی دوجا زمان انجام پنج تغییر لباس را در طول شب پیدا کرد ، و در حالی که با قدرت روی فرش قرمز شروع کرد ، هر ظاهر جدید بارها و بارها از عکس قبلی برتر شد.

این خواننده 25 ساله رژه مد خود را روی فرش قرمز نمایش با کرست مشکی با پارچه های بنفش و جوراب شلواری قرمز رنگ قرمز ، که توسط Andreas Kronthaler برای Vivienne Westwood طراحی شده بود ، آغاز کرد. این ظاهر برای اولین بار در باند FW 2019 دیده شد ، اگرچه دوجا و استیلیست او ، برت آلن نلسون ، بر خلاف کفش نازک پاشنه دار که در ابتدا با لباس پوشیده شده بود ، پاشنه های سکو را اضافه کردند.

آسترید استاویارز / WireImage

دوجا از همان آندریاس کرونتهالر برای نمایش ویوین وست وود به دلیل ظاهر ابتدایی خود در مراسم اهدای جایزه کنار رفت و با لباس مشکی و کرستی روی صحنه رفت و با دستکش های سرخ و بی انگشت روی صحنه رفت. دوجا این ظاهر را با کلاه گیس بلوند بلوند بلند و کمربند زنجیری ست کرد.

کوین مازور/MTV VMAs 2021/گتی ایماژ برای MTV/ViacomCBS

بعد ، اجرای آکروباتیک P! nk-esque او بود که در آن آهنگهای خود را “Been Like This” و “You Right” خواند. دوجا در بالای VMA با یک مخزن قرمز تنگ و شلوارهای پهن پهن شناور شد که هنگام اجرا در هوا حرکت می کرد.

تئو وارگو/گتی ایماژ برای MTV/ViacomCBS

مایکل لوکیسانو/گتی ایماژ

احتمالاً شوکه کننده ترین نگاه دوجا از شب بعد ظاهر شد ، زیرا او به عنوان مجری برنامه به کار خود ادامه داد. این خواننده لباس میدی ساختارمندی پوشیده بود که تا بالای سرش ادامه می یابد و جزئیاتی شبیه گوستاو کلیمپت در اطراف صورت او وجود دارد. وقتی دوجا شب بعد به صحنه بازگشت و جایزه بهترین همکاری را برای فیلم “بیشتر مرا ببوس” با سزا دریافت کرد ، این لباس دومین لحظه شناخته شد. او در مورد لباس خود به شوخی گفت: “من شبیه یک کرم هستم.” “این پیش بینی است. هیچ وقت فکر نمی کردم هنگام استثناء جایزه لباس کرم بپوشم. “

بنت راگلین/گتی ایماژ

فرانسوی گیوت/خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

دفعه بعد که دوجا به صحنه بازگشت ، او در ویوین وست وود بود. این خواننده با یک دامن با طرح اسب و کلاه صندلی از Andreas Kronthaler برای مجموعه Vivienne Westwood SS2019 بیرون آمد ، و تصمیم گرفت که هدست برجسته را با کرست برهنه و بله ، شمشیری به دور کمر خود ببندد و روی کمربند و نگهدارنده چرمی قهوه ای ببندد. پس از اعلام نامزدهای بهترین هنرمند جدید ، دوجا حتی روی کلاه خود نشست و گفت: “من خیلی آرام هستم.”

Jeff Kravitz/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS

Jeff Kravitz/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS

هرچند قبل از پایان پخش ، دوجا آخرین نگاه خود را به تصویر کشید. در حالی که شب بخیر می گفت و برنامه را خاتمه می داد ، مجری برنامه با یک بلیزر صورتی بزرگ ، یک کلاه نارنجی بلند و کفش های پنجه ای از طراح ایتالیایی آواواو ظاهر شد. این کفش ها ، که ممکن است وحشتناک ترین اقلامی باشد که دوجا در طول شب پوشیده است ، در آگوست 2021 عرضه شد و بی نظیر است.