همه تیک تاکرها و یوتیوبرها مت گالای 2021 را بر عهده دارند؟

هر سال در مت گالا ، پله های فرش شده موزه هنر متروپولیتن در پای پاشنه دار افراد مشهور ، از بالای لیست A ، تا ستاره های جوانه دار روی صحنه پوشانده می شود. هرچند امسال ممکن است چند چهره دیگر وجود داشته باشد که آنها را نمی شناسید. مت گالا توسط TikTokers و یوتیوبرها نفوذ می کند و با کیم کارداشیان ، JLo و خود آنا وینتور آرنج می مالند. اگرچه ، مطمئناً آنقدرها که وزوز توییتر پیشنهاد کرده بود (یا در مواردی از آن ترسیده بود) وجود نداشت. ما حدس می زنیم دعوت نوح بک در نامه گم شده است.

با این وجود ، ممکن است برخی از ما این سوال را داشته باشیم که این سلبریتی های جوان واقعاً چه کسانی هستند و چگونه در بزرگترین فرش قرمز مد به پایان رسیدند؟ در اینجا آنچه شما باید در مورد همه ستاره های رسانه های اجتماعی در سال 2021 بدانید ، آمده است.

یکی از بزرگترین نام هایی که از TikTok بیرون آمد ، آدیسون Rae ، اخیراً برای امضای قرارداد چند تصویر با Netflix پس از اولین بازیگری خود در ماه گذشته خبرساز شد. او فقط همین است، آ تغییر جنسیت بازسازی ، از او همه آن است.

Rae در ابتدا به عنوان بخشی از TikTok Hype House هنگامی که در دسامبر 2019 ایجاد شد وارد صحنه شد. مفهوم گروه محتوا این بود که نوجوانان با دنبال کنندگان بزرگ را به منظور تقویت همکاری و خلاقیت گرد هم آورد. این روزها ، Rae دیگر وابسته به خانه نیست زیرا در حال حاضر بر حرفه فیلمسازی و همچنین موسیقی تمرکز کرده است. تا کنون ، این دختر 20 ساله یک تک آهنگ با عنوان “وسواس زده” منتشر کرده است. Rae همچنین برای برخی از ظاهرهای قدیمی خود ، طراحی شده توسط Law Roach ، و همچنین رابطه نزدیک او با Kourtney Kardashian ، با وجود فاصله سنی 22 ساله ، خبرساز شده است.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

Dixie D’Amelio در TikTok در کنار خواهر کوچکترش ، Charli ، محبوب ترین فرد در برنامه با 124.4 میلیون دنبال کننده محبوب شد. مانند ادیسون ، D’Amelios اعضای سابق Hype House هستند و گروه را در مه 2020 ترک کرده اند. D’Amelio از آن زمان کمی از TikTok عقب نشینی کرده و اخیراً حرفه موسیقی را آغاز کرده است. او پیش از این تعدادی تک آهنگ از جمله قطعه ای با لیام هوران از One Direction منتشر کرده است.

شما می توانید دیکسی و خواهرش چارلی را تماشا کنید که در شهرت واقعی خود با شهرت سریع خود دست و پنجه نرم می کنند ، D’Amelio نمایش ، که در حال حاضر در Hulu است.

اما چمبرلن در لویی ویتون

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

چمبرلین یک یوتیوبر 20 ساله است که بیش از 10 میلیون مشترک در پلت فرم و 13.7 میلیون مشترک در اینستاگرام دارد. اما کانال یوتیوب خود را در سال 2015 راه اندازی کرد و به سرعت دنبال کننده هایی پیدا کرد که از سبک اصیل او ، تکنیک ویرایش عجیب و غریب و صرفه جویی استفاده می کردند. اما دیری نگذشت که اما دبیرستان را رها کرد تا به صورت تمام وقت وبلاگ نویسی کند. در چند سال گذشته ، اما ، اما بیش از یک یوتیوبر تبدیل شده است ، او همچنین صاحب شرکت قهوه شخصی خود ، قهوه چمبرلین ، و شریک لوئیس ویتون است و انتخاب طراح خود را امشب توضیح می دهد.

اما به آن گفت: “این یک لباس رویایی برای من است.” مجله W “من فکر می کنم این چیزی است که نیکولاس انجام می دهد [Ghesquière] خیلی خوب عمل می کند او همه چیز را عصبانی می کند ، اما در عین حال شیک است و من احساس می کنم که این نمایش بسیار خوبی از سبک من است. “

مایک کاپولا/گتی ایماژ

Nikkie de Jager یک آرایشگر هلندی است که به دلیل آموزش های آرایش در کانال بسیار محبوب YouTube خود ، NikkieTutorials ، مشهور است. جگر کانال خود را در سال 2008 ، هنگامی که تنها 14 سال داشت ، پس از الهام گرفتن از آرایش لورن کنراد شروع کرد تپه هابه از آن زمان ، جگر 13.8 میلیون دنبال کننده در YouTube خود جمع آوری کرده است.

در ژانویه 2020 ، جگر ویدئویی را با عنوان “من بیرون می آیم” در کانال خود به اشتراک گذاشت که در آن فاش کرد که او یک تراجنسیتی است. آن ویدیو اکنون 37 میلیون بازدیدکننده دارد.

مدیسون بیر خواننده 22 ساله و شخصیت اینترنتی است. پس از آنکه جاستین بیبر ویدئویی از “در نهایت” اتا جیمز را برای پیروان خود منتشر کرد ، آبجو در 13 سالگی محبوبیت پیدا کرد. چندی نگذشت که بیبر ، Beer را با برچسب خود Island Records امضا کرد. از آن زمان ، بیر یک آلبوم استودیویی منتشر کرد ، پشتیبانی زندگی، در سال 2018 و چند تک آهنگ. او همچنین در شبکه های اجتماعی با 27.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام حضور پررنگی دارد.

مایک کاپولا/گتی ایماژ

سومین یوتیوبر شرکت کننده امشب ، جکی آنا ، یک وبلاگ نویس زیبایی نیجریه ای-آمریکایی است که بیشتر دوران حرفه ای خود را صرف دفاع از افراد رنگین پوست در صنعت زیبایی کرده است.

این زن 34 ساله در سال 2009 کانال YouTube خود را راه اندازی کرد و از آن زمان با Anastasia Beverly Hills ، elf Cosmetics ، Too Faced ، Sephora و موارد دیگر همکاری کرد. جکی در حال حاضر تقریباً چهار میلیون مشترک در صفحه یوتیوب خود دارد ، جایی که هر هفته در آن پست می گذارد.

نیکولا پلتز و بروکلین بکهام

کوین مازور/MG21/گتی ایماژ برای موزه مت/ووگ

بروکلین بکهام انگار بزرگترین فرزند اسطوره فوتبال دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام اسطوره گروه دختر نیست. این جوان 22 ساله در طول این سالها کلاه های زیادی بر سر داشته است ، از جمله مدل و عکاس ، اما اخیراً برای ویدیوهای آشپزی خود در اینستاگرام خبرساز شده است.

نامزدش ، نیکولا پلتز ، بازیگری است که بیشتر به خاطر بازی در نمایش A&E شناخته می شود ، متل بیتس. این دو در جولای 2020 نامزدی خود را با یک پست اینستاگرامی اعلام کردند که بیش از دو میلیون لایک به دست آورده است.

مایک کاپولا/گتی ایماژ

یوجین لی یانگ یوتیوبری است که بیشتر به خاطر همکاری با The Try Guys شناخته می شود ، گروهی متشکل از چهار مرد که چالش ها و روندهای مختلف را از طریق اینترنت امتحان می کنند. یوجین قبلاً کارمند Buzzfeed بود ، جایی که The Try Guys در ابتدا در سال 2014 تشکیل شد. سپس ، در سال 2018 ، آنها گروه رسانه ای را ترک کردند تا خود به خود بروند. از آن زمان ، The Try Guys نام تجاری خود را گسترش داده و به تور رفته اند ، کتابی نوشته اند و حتی میزبان یک برنامه در شبکه غذایی

یانگ همچنین از فعالان LGBTQ+ است و اغلب شخصیت درگ ، Cheyenne Pepper را پذیرفته است. در حالی که یانگ ، که قبلاً از خود به عنوان کوییر یاد می کرد ، در ژوئن 2019 در یک موزیک ویدیو به عنوان پسر ظاهر شد. این ویدئو بیش از 19 میلیون بازدید دارد.