همه با لئوناردو دی کاپریو به طور عمومی ملاقات کرده اند: یک راهنمای عکاسی

چیزی تقریبا عجیب در جهان شایعات مشهور اتفاق افتاده است: لئوناردو دی کاپریو تقریباً چهار سال است که خوشبختانه با همان زن ، مدل و بازیگر زن کامیلا مورونه همراه شده است. اگرچه ، قبل از آن ، دی کاپریو چیزی شبیه یک سریال معروف بدنام بود. در طول این سالها او با تعدادی از گلامازون های بلوند برجسته ، به ویژه از انواع ویکتوریا سکرت ، از جمله نینا آگدل ، ژیزل بوندچن ، تونی گارن و بار رافائلی ، نام برد. جالب است بدانید که تنها تعداد انگشت شماری از فهرست برکت های ژنتیکی با برنده اسکار به طور عمومی عکاسی شده است-اکثر آنها فقط به یک مورد شایعه کور یا تصاویر مبهم آیفون که توسط پاپاراتزی های عابر پیاده عکاسی شده اند ، خلاصه می شوند. از جمله دوست دخترهای شایعه شده اما تأیید نشده: دمی مور ، بلیک لیولی ، ریحانا ، نائومی کمپبل و پاریس هیلتون. در اینجا ، نگاهی به گردشهای عمومی دی کاپریو با دیگر افراد مهم آن لحظه – که هیچکدام از آنها نبود.

لئوناردو دی کاپریو در دهه 90 با یک مدل کریستن زانگ قرار گذاشت ، جایی که او به عنوان اولین فیلم او برای اولین بار بازی کرد. رومئو و جویتبه

شاید مشهورترین سابق دی کاپریو گیزل بوندشن باشد که از 1999 تا 2005 با او رابطه داشت.

این زوج تقریباً شش سال جدی بودند و اغلب در حال قدم زدن در کنار سگ های خود دیده می شدند.

آنها همچنین اغلب در رویدادهای ورزشی شرکت می کردند ، تفریحی محبوب برای دی کاپریو و دوست دخترانش. البته جیزل با خوشحالی به سراغ مردی رفت که به جای سفیدپوش در حاشیه نشسته بود.

پس از جدایی با بوندشن ، دی کاپریو به سراغ مدل Isreali ، بار رافائلی رفت. این زوج در سال 2010 در مراسم سالیانه سینمای برلین برای صلح در برلین ظاهر شدند.

این زوج اغلب در بازی های بسکتبال شرکت می کردند ، البته در حیاط نشسته بودند ، و برای چند لحظه نادر از دی کاپریو به او اجازه می داد تا با دوست دخترش عکس بگیرد. در اینجا آنها لیکرز را در سال 2010 تماشا می کنند.

این زوج به مدت شش سال – مدت زمان دقیق رابطه او با بوندچن – قبل از جدا شدن در سال 2011 با یکدیگر آشنا شدند.

و دوباره ، در همان سال ، دی کاپریو با یک کلاه محافظت شد ، همانطور که تبدیل به مد او شد.

در سال 2014 ، دی کاپریو در مراسم amfAR Gala در کن به همراه بانوی جدیدش ، تونی گارن ، که کمی بیش از یک سال با او ملاقات کرد ، مشاهده شد.

این بازیگر قبل از اینکه سرانجام با نینا آگدال – که هرگز در یک رویداد برجسته مانند چند دوست دختر دیگرش با او عکاسی نکرده بود – در سال 2015 با یک مدل کلی روهرباخ مدل قرار گذاشت و در طول آن این دو در اوپن ایالات متحده دیده شدند.

عکس توسط دنیس تروسچلو/گتی ایماژ برای NoMad لاس وگاس در پارک MGM

لئو با نینا آگدال ، مدل دانمارکی و کهنه کار ویکتوریا سکرت و وی ملاقات کرد Sports Illustrated شماره مایو ، از سال 2016 تا 2017. اگرچه ، این زوج هرگز با هم در یک رویداد عمومی مهم شرکت نکردند. آگدال از آن زمان با جک برینکلی کوک ، پسر مدل دیگر کریستی برینکلی ، رابطه داشته است.

عکس توسط سارا استیر/گتی ایماژ

دی کاپریو از سال 2017 با Camila Morrone ، اکنون 24 ساله ، ملاقات کرده است. طبق سنت ، آنها مشخصات پایینی داشتند. اگرچه ، این زوج تازه در سپتامبر 2021 در تماشای US Open مشاهده شدند ، به این معنی که به نظر می رسد ارتباط آنها از طریق قرنطینه ادامه داشته است.