هری استایلز کنسرت را متوقف کرد تا از مشاوره دوستیابی استفاده کند

به نظر می رسد حتی هری استایلز با درد و رنج و زمان آشنا است که اغلب با پیام کوتاه – یا عدم ارسال پیام کوتاه – همراه می شود. چهارشنبه شب در سنت پل ، مینه سوتا ، خواننده 27 ساله یک هوادار را مشاهده کرد که روی آن تابلو نوشته بود “آیا باید به او پیام بدهم؟” در آخرین او عشق در تور متوقف شده و مصمم است آنها را از بدبختی خود رها کند. در یک وصیت واقعی برای شعار “با مردم با مهربانی رفتار کنید” ، او حتی نمایش را متوقف کرد.

استایلز هنگامی که درخواست همه کلاه ها روی صفحه عرصه ظاهر شد ، گفت: “ما حتی او را نمی شناسیم!” سپس ، پس از مکثی برای اندیشیدن ، استایلز دست به کار شد. “به نظر من ، اگر شما باید، این حتی یک سوال نیست. “او در حالی که جمعیت تشویق می کردند شروع کرد.

استایلز ادامه داد: “اگر فکر می کنید ، آیا ما بازی می کنیم …” ، سپس در مورد مرحله ای که یک مونولوگ داخلی را که ممکن است برای شما آشنا به نظر برسد ، زمزمه کند: “من نمی توانم خیلی زود به او پیام بدهم … حالا من به دو مورد فکر می کنم. -نوشتن متن و این یک کار کاملاً خطرناک دیگر است … و اکنون او این کار را انجام داده است ، بنابراین از نظر فنی او آخرین کسی بود که دوست داشت ، کاری انجام دهد ، اما اگر دوباره به او پیام بدهم ، یک متن دوگانه به نظر می رسد … “شکستن شخصیت ، او همه چیز را خلاصه کرد: “این یک چیز کامل است ، خوب است.”

راه حل استایلز ، از سوی دیگر ، بسیار ساده است. او شروع کرد: “نظر شخصی من این است که اگر نوعی بازی وجود دارد …” سپس ، بازیگر تازه کار بهترین برداشت خود را از جوآن آلن در نقش آن همیلتون در این فیلم به نمایش گذاشت دفترچه یادداشت: “زباله ها! زباله ها! زباله ها! نه برای شما!” به عبارت دیگر ، به او پیام ندهید – مگر این که احساس کینه توزی خاصی داشته باشید و بخواهید آن را ارسال کنید