هری استایلز و فلورانس پیو زمان تاریکی و سکسی دارند

تریلر تیزر برای نگران نباش عزیزم، با بازی فلورانس پوگ و هری استایلز ، قطعاً فقط یک طعنه است. این کلیپ کوتاه که در اینستاگرام کارگردان اولیویا وایلد ارسال شده است ، واقعاً توضیح چندانی در مورد طرح داستان نمی دهد ، اما به عنوان چیزی که می تواند از سبک و لحن فیلم انتظار داشته باشد ، به عنوان یک حالت سریع عمل می کند: تاریک ، سکسی ، شوم و قاطعانه در وسط قرن.

در فیلم ، پیو نقش یک زن خانه دار ناراضی 1950 را بازی می کند که متوجه می شود حومه ایده آل ای که با شوهرش در آن زندگی می کند ، با بازی استایلز ، دقیقاً آنطور که به نظر می رسد نیست. در این مورد ، هیچ کدام ممکن است شوهر او نباشند. این کلیپ لحظات خیال پردازی حومه شهر را با کمی تصاویر نگران کننده و سکسی (از جمله صحنه آرایش بسیار جذاب Pugh and Styles) قطع می کند. این کار با شخصیت پوگ به پایان می رسد که ظاهراً سر او را در پلاستیک می پیچد.

Pugh and Styles در فیلم با کریس پاین (که پلک می زند و ظاهر آن را در اینجا از دست می دهید) ، جما چان ، کی کی لین ، نیک کرول ، کیت برلانت و حتی دیتا فون تیز در فیلم ملحق می شوند. وایلد ، کارگردان فیلم (و همانطور که احتمالاً می دانید ، بعداً با ستایلز آشنا شد) نیز در فیلم ظاهر می شود.

متأسفانه ، انتشار تیزر اخبار دیگری را به همراه دارد: باید یک سال کامل منتظر بمانیم تا ببینیم نگران نباش عزیزم روی صفحه بزرگ تاریخ انتشار آن اکنون 23 سپتامبر 2022 تأیید شده است. چه کسی می داند کی تریلر کامل را خواهیم دید ، اما حداقل در حال حاضر می دانیم که زمان زیادی برای کشتن در انتظار آن داریم.