هتل های حلال در کیپ تاون برای هر نوع مسافری

شهر ما دارای بهترین مراکز پذیرایی در جهان برای هر نوع مسافری است ، و جستجوی هتل های حلال در کیپ تاون روز به روز مرتبط تر می شود. بازدیدکنندگان جوامع مسلمان در داخل و خارج از کشور ، مانند خاورمیانه و شرق آسیا ، همیشه به دنبال تجربیات جدید و هیجان انگیز برای امتحان هستند. خوشبختانه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که مسلمان پسند هستند و غذاهای عالی سرو می کنند. با شروع ماه رمضان در حال حاضر ، از آنچه شهر ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرید و از این ماه تأمل برانگیز در یکی از این هتل های زیبای حلال در کیپ تاون لذت ببرید.

1. تاج کیپ تاون

هتل های حلال در کیپ تاون - هتل تاج

این هتل قدیمی که درست در مرکز CBD واقع شده است ، به دلیل جذابیت کلاس و پیچیدگی شهرت دارد. دو رستوران زیبا وجود دارد که دوستدار حلال هستند و غذاهایی با انواع سلیقه های شخصی ارائه می دهند. تاج کیپ تاون همچنین در فاصله پیاده روی بسیاری از مشهورترین مساجد شهر قرار دارد و شما می توانید به راحتی همه نماز خود را در 10 دقیقه پیاده روی بخوانید. برای زنانی که به دنبال کمی TLC هستند ، اتاقهای آبگرم مخصوص زنان وجود دارد که در این هتل حلال در کیپ تاون درمانهای آرامش بخش آبگرم را ارائه می دهند.

توجه: هتل تاج برای ماه رمضان 2021 تخفیف 25 درصدی در اتاق ها اعمال می کند.

برای رزرو اقامت در تاج کیپ تاون اقدام کنید

2. هایت ریجنسی کیپ تاون

هتل های حلال در کیپ تاون - هتل هایت

وقتی صحبت از مکان هتل های حلال در کیپ تاون می شود ، Hyatt Regency در بالای لیست قرار دارد و درست در حاشیه مشهورترین جامعه مسلمان و کیپ مالایی در کیپ تاون ، Bo-Kaap ، قرار دارد. این م 5سسه 5 ستاره مطمئناً می داند چگونه می تواند با امکانات رفاهی خاصی مانند نشانگرهای رو به قبله در اتاق خواب آنها و نسخه هایی از قرآن در اختیار مشتریان حلال خود قرار گیرد. تشک های نماز و نمازخانه هایی که به زیبایی تزئین شده اند نیز برای استفاده در دسترس هستند. رستوران ها دارای گواهینامه حلال هستند ، بنابراین هیچ س questionالی در مورد آنچه می خواهید بخورید وجود ندارد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که استراحت کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

اقامت در Hyatt Recency را رزرو کنید

3. یک و تنها

هتل های حلال در کیپ تاون - یک و تنها

The One and Only یکی از زیباترین و مجلل ترین هتل های شهر است و این که در طبقه هتل های حلال در کیپ تاون قرار می گیرد ، آن را به یک گوهر نادر تبدیل کرده است! مهمانانی که از این هتل دیدن می کنند ، همه چیز را در اختیار دارند ، با بهترین درمان های آبگرم ، چشم اندازهای دیدنی و این فرصت را دارند که از رستوران های دوستدار حلال هتل لذت ببرند. این یک گزینه فوق العاده برای ماه عسل مسلمان است که به دنبال خرابکاری هستند یا هر کسی که از کمی لذت بردن لذت می برد.

رزرو اقامت در One and Only

4. لژ نجیب

هتل های حلال در کیپ تاون - اقامتگاه نجیب

خانه مهمان منحصراً حلال در حومه جنوبی ، Noble Lodge یک فرار مجرد را ارائه می دهد. مهمانسرا متعلق به مسلمانان است با فضایی خوشامدگویی و در مجاورت بسیاری از مساجد این منطقه. از مهمانان دعوت می شود تا از وای فای رایگان و صبحانه رایگان خوشمزه استفاده کنند.

اقامتی را در The Noble Lodge رزرو کنید

5. Capetonian

این هتل حلال در کیپ تاون برای بازدیدکنندگانی که به دنبال همه چیزهایی هستند که شهر ارائه می دهد ، از جمله همه مناظر دیدنی شهر ، یک مکان مناسب که درست در حاشیه مرکز قرار دارد ، و ساحل دیدنی آتلانتیک عالی است. Capetonian یک رستوران کاملاً حلال در شهر ارائه می دهد که در جامعه مسلمانان مشهور است. همچنین یک نمازخانه زیبا تزئین شده است و در ماه رمضان ، هتل گزینه های غذای بوفه را برای افطار و ناهار ویژه عید ارائه می دهد.

اقامتی را در The Capetonian رزرو کنید

6. هتل هاید

هتل های حلال در کیپ تاون - هتل هاید

هتل هاید یکی از پیچیده ترین و مجلل ترین مراکز شهر است که در منطقه ای دیدنی از Sea Point واقع شده است. با ارائه یک رستوران دوستدار حلال در کیپ تاون ، از مهمانان دعوت می شود تا از منظره دریا و فضا لذت ببرند. این هتل دارای 36 واحد پذیرایی و یک آبگرم آرامش بخش است که می تواند از تمام لذت های زیبایی درمانی شما مراقبت کند.

اقامت در The Hyde Hotel را رزرو کنید

7. لژ 36 در شانتی

خود را در قلب برجسته ترین جوامع مسلمان کیپ تاون ، گیتسویل غرق کنید و از سادگی این اقامتگاه حلال در کیپ تاون لذت ببرید. این اتاق هم اتاق های B&B و هم واحدهای پذیرایی ارائه می دهد. تشک های نماز در هنگام استفاده در دسترس هستند و اقامتگاه متعلق به مسلمانان است. وعده های غذایی در صورت درخواست در دسترس است و از مهمانان دعوت می شود تا در سالن راحتی راحت تحت تأثیر شرق و خارج از منطقه تفریحی بدون دود استراحت کنند. وقتی به دنبال یک تجربه معتبر از یک هتل حلال در کیپ تاون هستید ، این ممکن است انتخاب ایده آل شما باشد.

اقامتی را در Lodge 36 on Shaanti رزرو کنید

8. خانه روستایی نور جنوبی

هتل های حلال در کیپ تاون - نور جنوبی

این هتل زیبا متعلق به مسلمانان است و تعدادی گزینه حلال را در منوی رستوران خود ارائه می دهد. این اقامتگاه دوست داشتنی در کیپ تاون با سبزی سرسبز ، چشم انداز کوه و آرامش زیبا احاطه شده است. به دور از شلوغی زیاد مرکز شهر ، از اقامتی آرامش بخش و استراحت لذت ببرید.

برای اقامت در Southern Light Country House رزرو کنید

9. لژ خیابان پنجم

این هتل حلال در کیپ تاون خانه شما دور از خانه است و خانه ای مبله با ویژگیهای زیبا برای لذت بردن ارائه می دهد. این شهر در جامعه عمدتاً مسلمان Rondebosch East واقع شده است و تنها چند کیلومتر با تمام دیدنی های محبوب کیپ تاون فاصله دارد. این خانه مجلل دارای سه اتاق خواب و لوازم خانگی درجه یک است. همچنین یک منطقه دوست داشتنی در فضای باز برای اهداف سرگرمی وجود دارد. این اقامتگاه متعلق به مسلمانان و کاملاً حلال است.

برای اقامت در 5th Avenue Lodge رزرو کنید

10. ماندرین مدور

هتل های حلال در کیپ تاون - عمارت مدیندی

این عمارت شیک واقع در دامنه کوه Table و تنها 10 دقیقه رانندگی از شگفت انگیز گیاه شناسی شهر ، Kirstenbosch ، برای اقامتی آرامش بخش و آرام در شهر مناسب است. این هتل بوتیک دارای اتاق های شیک است و ظاهر ویکتوریایی زیبایی دارد. وعده های غذایی حلال در صورت درخواست در دسترس است.

اقامتی را در Medindi Manor رزرو کنید

11. هتل بوتیک آتلانتیک ویو

هتل های حلال در کیپ تاون - atlanticview

هیچ چیز مانند اقامت در یک اتاق شیک و مشرف به اقیانوس اطلس ، اقامت لوکس و 5 ستاره را نشان نمی دهد. خدمات عالی و امکانات رفاهی عالی ، چشم انداز شگفت انگیز ، موقعیت مکانی ایده آل و زیبایی مطلق هتل ، این هتل را در هر زمان از سال انتخابی عالی می کند. غذاهای حلال در صورت درخواست در دسترس هستند و این مکان منحصر به فرد را برای هتل حلال در کیپ تاون گزینه ای قطعی می کند.

اقامتی را در Atlantic View Boutique Hotel رزرو کنید

12. مهمانپذیر عزیزا

هنگام عبور از مسیر باغ ، اطمینان حاصل کنید که از مزیت کامل استفاده کرده و یک یا دو شب را در مهمانسرای زیبای عزیزا گذرانده اید. این مرکز عجیب متعلق به مسلمانان است و یک صبحانه کاملاً حلال و رایگان ارائه می دهد. همچنین نشانگرهای قبله در اتاق ها وجود دارد که امکان حرکت آسان نماز را فراهم می کند. این مکان دارای چشم اندازهای بی نظیری است و آرامش کوه های Outeniqua به عنوان پس زمینه شما مطمئناً اقامت شما را به یک مکان فراموش نشدنی تبدیل می کند.

رزرو اقامت در مهمانپذیر عزیززا

همچنین بخوانید: 30 راه برای کشف مسیر باغ

با وجود تعداد زیادی از گزینه های سفر دوستانه برای مسلمانان ، شما از انتخاب خود غافل می شوید و می توانید این کار را انجام دهید ، زیرا می دانید که هنگام جستجوی هتل ایده آل حلال در کیپ تاون ، نیازهای شما کاملاً برآورده می شود. بنابراین کیسه شب ، تشک نماز و دوربین خود را ببندید و برای یک تجربه فوق العاده آماده شوید!


تمام اطلاعات این صفحه وبلاگ در زمان انتشار صحیح بوده و ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر کند. Travelstart هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر یا ناراحتی ناشی از استفاده از اطلاعات منسوخ یا نادرست ذکر شده نخواهد داشت.