هایلی بیبر برای ظاهر پس از مهمانی خود در MTV VMA به شلوار Bottega Veneta با روکش پرده تغییر کرد

قطعات بیانیه موضوع شب در جوایز موسیقی ویدئویی MTV یکشنبه بود. مجری برنامه ، دوجا گربه ، هر بار که روی صحنه می رفت یک لباس جدید داشت (یک شمشیر ، یک کلاه روی صندلی-شما نامش را گذاشته بود) ، اما هیلی بیبر نباید یک نفره باشد و او همچنین با لباس منحصر به فرد خود این مدل شب خود را با یک شلوار جین Bottega Veneta ، پوشیده از پرهای سبز روشن که به نظر می رسید با هر قدمی که بر می داشت شناور بود به پایان رساند. آنها کمی ساده تر به نظر می رسند و ظاهری مشابه دارند که اخیراً توسط Tracee Ellis Ross در خانه پوشیده شده است.

ظاهری که دور از لباس خیره کننده و کم رنگ یاس بنفش آلایا بود ، هیلی شب را شروع کرد و هنگام معرفی کیسی ماسگریوز در طول این نمایش پوشید ، اگرچه هر دو ظاهر توسط کارلا ولچ ، که معمولاً با همسر هیلی ، جاستین بیبر کار می کند ، طراحی شده است. پس از خروج او از صحنه ، 24 ساله به داخل یک تانک سفید و شلوار پر پر شد و آنها را در حالی که جاستین جایزه بهترین آهنگ پاپ را برای “هلو” دریافت کرد ، پوشید. بعداً ، هنگامی که این زوج به مهمانی بعد از سفر می رفتند ، هیلی را می دید که کیف بافته شده Bottega Veneta Jodie را با رنگ سبز تیره برای پوشیدن لباس خود حمل می کند.

در همین حال ، جاستین به بالنسیاگا وفادار ماند ، زیرا او جدیدترین چهره مارک است. این خواننده که مدل کارلا نیز هست ، هنگام پذیرفتن جایزه Moonman ، یک شلوار جین بلند و گشاد ، یک کت و شلوار مشکی و یک پیراهن بزرگ پوشیده بود و بعداً به نیویورک رفت تا با همسرش جشن بگیرد.

برایان بدر/MTV VMAs 2021/گتی ایماژ برای MTV/ViacomCBS

کوین مازور/MTV VMAs 2021/گتی ایماژ برای MTV/ViacomCBS