هانتر شفر اولین نقش سینمایی خود را در یک فیلم ترسناک با جما چان بازی می کند

این روزها ، فیلم ها و سریال های ترسناک دائماً برخی از پیشگامانه ترین داستان ها را در اکران های مختلف روایت می کنند ، و بازیگران آن به اندازه ترس هایی که پشت درها کمین کرده اند ، متفاوت هستند. این واقعا یک عصر طلایی برای این ژانر است-و اکنون ، هانتر شفر و جما چان قرار است در یک فیلم ترسناک جدید بازی کنند که در حال حاضر به نظر می رسد باید تماشا شود. البته از زیر پتو ایمنی Raf Simons.

مانند تنوع گزارش ها ، شفر و چان به تازگی انتخاب شده اند فاخته، که توسط Neon تولید می شود (انگل، اسپنسر) جان مالکوویچ نیز هزینه خواهد کرد ، که باید بین سه بازیگر روی صفحه نمایش جذاب باشد. سوفیا بوتلا (عشق مدرن) ، زیتا هارنوت (برنامه اتصال) ، و جان بلوتارت نیز در این فیلم بازی کرده اند ، هرچند جزئیات کمیاب است.

البته شفر ، ستاره برک آوت شبکه HBO است رضایت. این اولین بازیگر فیلم او از زمان بازی در این نمایش است ، اگرچه مطمئناً آخرین فیلم او نخواهد بود. چان به زودی در مارول ظاهر می شود جاویدان، و همه ما را به عنوان استرید لئونگ بی عیب و نقص خیره کرد دیوانه غنی آسیایی هابه بوتلا ، رقصنده سابق مدونا ، نوعی فیلم قدیمی با سبک شیک با نقش های قبلی در به اوج رسیدن و بلوند اتمیبه هرنوت و بلودارت ممکن است نام های جدیدتری باشند ، اما به نظر می رسد که کارگردان تیلمان سینگر مشتاق ارتقاء بازیگران جدید و نماینده مجموعه Gen Z است. طرح فیلم ، که توسط سینگر نیز نوشته شده است ، در حال حاضر ساکت است ، اما فاخته او در حال حاضر شبیه جالب ترین بچه در گروه فیلم های ترسناک است.