نیکی میناژ در حال ادعا با کمی دختر انگلستان بر سر ادعاهای سیاه ماهیگیری است

نمایشنامه بین اعضای فعلی و سابق گروه دختران بریتانیایی Little Mix رسماً به ایالت رسید ، زیرا نیکی میناژ تصمیم گرفته است کلاه خود را به طرز وحشیانه ای به رینگ بیندازد. خواننده رپ ، که قبلاً در گروه “Woman Like Me” در سال 2018 با گروه همکاری داشت ، به خصوص پس از اینکه پینوک جسی نلسون ، عضو سابق ، جسی نلسون را متهم به ماهیگیری سیاه کرد ، با یکی از اعضا ، به ویژه لی پینوک ، دعوا کرده است. علیرغم مجموعه قابل توجهی از موفقیت های شماره یک در کشور مادری ، این خوب یا بد ، احتمالاً بیشترین توجهی است که Little Mix تا به حال در آمریکا از زمان ده سال پیش در انگلستان ایجاد کرده است. فاکتور ایکسبه

برای پشتیبان گیری ، میناژ در جدیدترین آهنگ و موزیک ویدئوی نلسون ، “Boyz” حضور دارد. این اولین تلاش انفرادی نلسون پس از ترک گروه در سال 2020 است. همچنین به دلیل ترویج فرهنگ سیاهان مورد انتقاد قرار گرفته است ، اتهامی که نلسون در گذشته با آن روبرو بوده است. پس از انتشار این آهنگ در هفته گذشته ، برخی تصویری (اما واقعی بودن آن تایید نشده) شروع به گردش در اینترنت کرد ، که شامل پینوک (تنها عضو سیاه گروه) Diking Birmingham TikToker ، NoHun بود ، و از او خواست تا در مورد ماهیگیری نلسون ویدیویی تهیه کند. در پاسخ ، نلسون و میناژ دوشنبه شب با هم به این لایو رفتند و درباره وضعیت صحبت کردند.

میناژ در برنامه زنده گفت: “بس کن ،” اگر می خواهی یک کار انفرادی داشته باشی ، دختر عزیزم ، این را بگو. تو می توانی بیرون بروی و موسیقی خودت را پخش کنی. ما از تو حمایت می کنیم و دوستت داریم. همین. تو مجبور نیستید به شخص دیگری حمله کنید. اگر چنین احساسی داشتید ، چرا با او کیک می کردید و 10 سال در فیلم ها با او بودید؟ ” میناژ ادامه داد و گفت: “حالا ، او به طور ناگهانی با شما در یک ویدئو نیست ، شما کارهای منفی و بدی برای انجام و گفتن دارید؟ توقف کن. “در حالی که میناژ هرگز در Little Live یا Pinnock در اینستاگرام لایو نامی نداشت ، او بعداً تأیید کرد که در واقع در مورد پینوک صحبت می کند در ویدئوی روز بعد

نلسون عمدتا ساکت ماند زیرا میناژ در برنامه زنده خود پینوک را “دلقک لعنتی” می خواند ، اگرچه او در مصاحبه اخیر خود با اتهامات سیاه پوشی صحبت کرد. کرکسبه او در مورد این اتهامات گفت: “تمام مدتی که در Little Mix بودم هیچ چیز از آن دریافت نکردم.” “و بعد از آن بیرون آمدم [the band] و مردم ناگهان این را می گفتند. ” او ادامه داد و گفت: “اما منظور من این است که من عاشق فرهنگ سیاه پوستان هستم. من عاشق موسیقی سیاه هستم. این تمام چیزی است که میدانم؛ این همان چیزی است که من در آن بزرگ شده ام … من بسیار آگاه هستم که من یک زن سفید پوست بریتانیایی هستم. من هرگز نگفته ام که نیستم. ”

در حالی که بقیه Little Mix (و همچنین سگ پری ادواردز ، Hatchi) از آن پس نلسون را در اینستاگرام دنبال نکرده اند ، هیچکدام از آنها مستقیماً با میناژ به این درام پرداخته اند.