نورث وست در حال حاضر “یک دختر کامل گوتی” است

کم کم اما مطمئنا کمد لباس کارداشیان در حال تاریک شدن است. کورتنی کارداشیان به طور فزاینده ای دوست پسر خود ، درامر Blink-182 Travis Barker را کانال کرده است و کیم کارداشیان وست تنها دو اینستاگرام ارسال کرده است که از اواخر ژوئیه لباس مشکی بر تن ندارد. او حتی شروع به پوشیدن لباس مشکی به معنای واقعی کلمه تا سر پا کرده است ، در حالی که بیرون می رود و تمام چهره خود را با فرش قرمز مت گالا بدون چهره می گذراند و ماسک های گیمپ چرمی را پوشانده است. در همین حال ، دختر هشت ساله اش نورث وست اینجاست و آنها را شبیه پوستر کرده است. کارداشیان وست در قسمت جدید برنامه گفتگوی خود به الن دجنرس گفت: “نورث مانند گوته است – او به موضوعات داغ علاقه دارد.”

ممکن است کیم و کورتنی به سادگی وارد مرحله جدیدی از مد شوند ، اما ظاهراً نورث سبک زندگی را پذیرفته است. کیم ادامه داد: “او خالکوبی های تقلبی روی صورت خود می گذارد و به بلک سبت گوش می دهد.” “او فقط یک دختر کامل گات است.” شواهد در دید مستقیم پنهان شده است: مادر 40 ساله چهار فرزند در واقع چندین عکس از نورث (مشکی پوشیده ، بدیهی است) با خرگوش موقت به شکل عنکبوت و جارو بر روی صورت خود قرار داده است ، که عکس دیگری را در آن نشان می دهد. شکل سیم خاردار روی بازوی او این دختر هشت ساله قبلاً مشکی از سر تا پا پوشیده بود ، اما تنها به دلیل کمد لباس معمولی رنگ روشن و طرح دار.

در همین حال ، سه خواهر و برادر کوچکتر نورث در حال دور شدن از سمت تاریک هستند (فعلا). کیم به دی جنرس گفت: “همه بچه های من خیلی متفاوت هستند.” “سنت مانند بازی های ویدئویی ، wiz تکنولوژی – مانند ، شگفت انگیز است. مزمور واقعاً درگیر است گشت پا و ماشین ها. » در مورد شیکاگو سه ساله ، “چی چی شاهزاده خانم کوچک من است. هر چیزی که پرنسس باشد ، هر دختر دختر – این اوست. ” شاید به همین دلیل است که نورث هنوز از مرحله ای که کیم به او می گوید “من می خواهم تک فرزند باشم” رشد نکرده است. کیم ادامه داد: “حتی برای رفتن به مدرسه هم مشکل است.” پاسخ ساده است: به سادگی بند ناف را به او بدهید و بلک سبت را روشن کنید.