نام تجاری اصول اولیه دنیای اسکات استرنبرگ در حال از بین رفتن است

برچسب اصول اولیه مستقیم مصرف کننده Entireworld در حال از بین رفتن است. مدیر خلاق اسکات استرنبرگ در یک ایمیل صریح به لیست پستی این برند ، جمع آوری سرمایه ناموفق شرکت نوپا را دلیل تعطیلی عنوان کرد و نوشت که Entireworld یک “تعهد بزرگ” است و “[required] سرمایه قابل توجهی برای رقابت با مارک های بیشمار موجود. ” بقیه سهام با تخفیف عمیق در سایت شرکت به فروش می رسد.

استرنبرگ پس از انحلال مارک قبلی خود ، Band of Outsiders ، Entireworld را در سال 2018 تأسیس کرد. او با Entireworld قصد داشت اصول اولیه ای را ایجاد کند که مشتریان “به معنای واقعی کلمه هر روز در آن زندگی کنند”. پیشنهادات این شرکت شامل تی شرت ، لباس بافتنی ، لباس زیر ، پیراهن های دکمه دار برای مردان و لباس برای زنان بود. پالت رنگی نرم و اشباع نشده استرنبرگ آن را به محبوب هزاره هایی تبدیل کرد که از سالهای اولیه تأسف برانگیز لباسهای آمریکایی نجات پیدا کردند.

در ابتدای شیوع همه گیر ، پیراهن های عرقی آن به پرفروش ترین محصول فرقه ای تبدیل شد. به محض اعمال دستورات قرنطینه ایمنی ، فروش Entireworld در مارس 2020 ، در مقایسه با مارس 2019 ، 662 درصد در مارس 2020 افزایش یافت. مجله نیویورک تایمز گزارش. و در حالی که مارک توسط مطبوعات مد تحسین شد و نتوانست عرق خود را در انبار نگه دارد ، استرنبرگ در همان داستان به مشکلات مالی این برند اشاره کرد و آن را “مجموعه ای مداوم از مکالمات ناامید کننده” نامید. دو سرمایه گذار کلیدی در ماه های اول همه گیری کنار کشیدند و او ابراز تاسف کرد که برند اصلی او آنقدر سکسی نبود که بتواند نظر سرمایه گذاران را جلب کند. وی گفت: “سرمایه گذاران چیزی مخرب می خواهند.” “وقتی آنها با دوستان سرمایه گذار خود هستند می خواهند بگویند که روی آب طعم دار یا سیستم عاملی که شیوه راه رفتن ما را تغییر می دهد سرمایه گذاری کرده اند.”

در این نامه ، استرنبرگ توضیح داد که یک قرارداد خرید اخیر ، که به Entireworld امکان افزایش می داد ، “در یک لحظه ناپدید شد” ، و او را مجبور کرد تا کارخانه خود را در کالیفرنیا تعطیل کند. با از بین رفتن نام تجاری ، آنها در حال حاضر قیمت ها را تا 70 درصد برای سهام باقی مانده کاهش می دهند و استرنرگ نشان داد که قطعات بیشتری در دو هفته آینده در سایت موجود خواهد بود. از زمان چاپ ، اندازه ها و رنگهای زیادی هنوز باقی مانده است.

این یک پایان دلخراش برای شرکت است ، که او آن را “چیزی بلند پروازانه و زیبا ، کمی عجیب ، نه کاملاً کامل ، اما همیشه سرشار از عشق” نامید. مقایسه با مرگ Band of Outsiders اجتناب ناپذیر است ، اما امیدوارم مد پایان دیدگاه منحصر به فرد استرنبرگ را ندیده باشد.