ناخن های تالون اما کورین ستاره فرش قرمز امی 2021 هستند

شروع یکشنبه شب فرش قرمز جوایز امی 2021 به عنوان یک لذت واقعی برای طرفداران این فیلم عمل کرد تاج فصل 4. ابتدا ، گیلیان اندرسون وجود داشت که میانی خود را در یک مانع قرار می داد بسیار نه نگاه مارگارت تاچر توسط Chloé. سپس جاش اوکانر آمد ، که پاپیونش به شکل گل Loewe شبیه هیچ چیزی نبود که تا به حال در شخصیت شاهزاده چارلز مشاهده شده باشد. و سپس ، اما کورین بود. کسانی که از زمان بازی در نقش پرنسس دایانا عاشق این بازیگر 25 ساله شده اند ، از شنیدن اینکه آنها فوراً ستاره فرش قرمز را ثابت کردند ، مهم نیست که بقیه شب در انتظارشان بود ، شگفت زده نخواهند شد.

این تا حدودی به لطف هری لامبرت ، سبک Corrin ، و Miu Miu – تا کنون تنها نامی در مد است که آنقدر خوش شانس است که می تواند این بازیگر را در میان سفیران خود بشمارد. بازگشت میوکیا پرادا به پوشش سر به سبک کلاه حمام و ظاهر آنها روی فرش قرمز به اندازه کافی قابل توجه بود. اما غلاف بدون بند کره ای زرد رنگ کورین پوشیده بود و دارای دستکش شب بدون انگشت بود-بهتر است ناخن های تالوی مشکی آنها توسط ناخنکار سیمون کامینگز برجسته شود.

ظاهر برجسته همچنین نشان می دهد که رابطه کورین با Miu Miu مانند همیشه قوی است. در مصاحبه با W در اوایل سال جاری ، درست قبل از برنده شدن گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در سریال تلویزیونی درام ، آنها مکالمه ای با برچسب در مورد عدم شناسایی[ing] دیگر مانند زنانه ، اما به طور فزاینده ای آندروژنیک ، مردانه تر. ” خانم پرادا و همکارش. نمی توانست بیشتر پذیرا باشد: “آنها می گفتند:” بدیهی است ما باید کاری را انجام دهیم که شما با آن راحت هستید “، که واقعاً بسیار عالی بود.”