میشل ویلیامز و جود لاو در فیلم Firebrand در مورد هنری هشتم و آخرین همسرش بازی می کنند

میشل ویلیامز و جود لا با هم جفت می‌شوند تا داستان هنری هشتم (قانون) و ششمین و آخرین همسرش کاترین پار (ویلیامز) را در یک فیلم هیجان‌انگیز تاریخی آینده روایت کنند. فایربرند.

مطابق با ضرب الاجلداستان از دیدگاه پار روایت می‌شود که او ازدواج با پادشاهی را که پنج همسر قبلی‌اش همگی با سرنوشت وحشتناکی روبرو شده‌اند (دو نفر تبعید شدند، یکی در زایمان جان باخت، و دو نفر به دست خود پادشاه سر بریده شدند) روایت می‌شود. ).

کریم عینوز کارگردان فیلم به ددلاین گفت: «این زنی است که شایسته یک پرتره است. «درباره پادشاه و همسرانی که از بین رفته اند، تصویرهای زیادی به تصویر کشیده شده است. مهم این است که به کسی نگاه کنیم که از نیروهای اطرافش قوی تر است.»

عینوز ادامه داد و فیلم را «نگاهی مدرنیستی به سبک کلاسیک زن گرفتار در قلعه ای با یک هیولا» توصیف کرد. عینوز در نامه‌ای که برای خریداران این فیلم ارسال شد، توضیح داد که اگرچه چیزهای زیادی در مورد پادشاه و برخی از همسران قبلی‌اش شناخته شده است، اما او می‌خواهد روی زنی تمرکز کند که نه تنها توانست زنده بماند، بلکه رشد کند و رشد کند. تسخیر.” او لحن این فیلم را که بر چند ماه آخر زندگی هنری هشتم تمرکز دارد، کمتر یک فیلم «دوره ای» و بیشتر به عنوان یک فیلم هیجانی سیاسی ترسناک روانشناختی توصیف کرد. غرق در وحشت های روزمره دربار و واقعیت زنده ماندن از یک ظالم.»

این فیلم در حالی ساخته می شود که هنری هشتم و شش همسرش به لطف نمایش موزیکال همچنان در فرهنگ عامه به دست می آورند. شش، که در فوریه 2020 در برادوی افتتاح شد و اخیراً ماه گذشته بازگشت. البته، آن برنامه که به شکل یک کنسرت پاپ است، از فیلم آینده آی‌نوز سبک‌تر است.