میسی ویلیامز از خط چشم آبی آبی خیره کننده با ابروهای سفید خود استفاده می کند

این بازی تاج و تخت فینال – و جهنم ، تمام فصل 8 – در بهترین حالت بحث برانگیز و در بدترین حالت وحشتناک بود. و از زمان پایان سریال ، بسیاری از بازیگران ظاهر وستروس خود را از دست داده اند ، از جمله میسی ویلیامز. با توجه به این که آریا استارک ، مسلماً جالب ترین شخصیت سریال ، سریال دنباله ای را که سزاوار آن است دریافت نمی کند ، ویلیامز آزاد است که لحظات شیک مانند موهای صورتی و تطبیق لباس با دوست پسر خود ، روبن سلبی را آزمایش کند. و آخرین ظاهر فرش قرمز او همانطور که تا به حال او را دیدیم بسیار آوانگارد است.

ویلیامز در انگلیس شرکت کرد GQ جوایز مردان سال 2021 در Tate Modern لندن ، جایی که او آرشیو مشکی الکساندر مک کویین با روکش طلای پیچیده بر روی سجاف براق و براق شیک پوشیده بود. آرایش او بسیار چشمگیر است – ویلیامز هنوز موهای پلاتینی و ابروهای سفید دارد (که او اولین بار برای مینی سریال پانک راک خود استفاده کرد) تپانچه) ، اما او یک خط چشم زیبا از خط چشم آبی سرمه ای پوشیده است. هنرمند گریم ، متی وایت ، چشم گربه ای کلاسیک را با پهن کردن کمی بالها و لمس درخشان سایه چشم در مرکز پلک های خود مدرن کرد. او اجازه داد تا خط چشم با پرش از مژه مصنوعی و خطوط گونه خود را به حداقل برساند. این یک منظره طراوت بر روی فرش قرمز است ، جایی که چهره ها مرتباً با آرایش بسیار مجسمه می شوند. وایت فقط از گرد و غبار رنگ صورتی روشن روی گونه های ویلیام و لمس برنز برای گرم شدن چهره او استفاده کرد. او این کار را با یک لب مات نرم و رز برهنه که با رنگ رژگونه اش مطابقت دارد به پایان رساند.

عکس: مایک مارسلند/WireImage.

بدون توجه به ته رنگ پوست یا رنگ چشم ، خط چشم آبی مشکی به راحتی مانند خطوط مشکی یا قهوه ای روزمره پوشیده می شود. در حالی که افرادی که رنگ های عمیق تری دارند ممکن است بخواهند پلک خود را با یک کانسیلر روشن تر رنگ کنند تا واقعاً رنگ آن ظاهر شود ، شما می توانید از هر فرمول خط چشم ، حتی سایه چشم آبی تیره استفاده کنید. در اینجا برخی از محصولات زیر را مشاهده می کنید تا ظاهر ویلیامز را به دست آورید.