میدو واکر با لوئیس تورنتون آلن در جمهوری دومینیکن ازدواج کرد

میدو واکر ، مدل 22 ساله و دختر بازیگر فقید پل واکر ، اوایل ماه جاری ، دو ماه پس از اعلام نامزدی در اینستاگرام ، با بازیگر و مدل بریتانیایی لوئیس تورنتون آلن ازدواج کرد.

این زوج در یک مراسم صمیمی در جمهوری دومینیکن ازدواج کردند و نذر خود را در ساحل، مشرف به اقیانوس رد و بدل کردند. به دلیل همه گیری ، بسیاری از مهمانان نتوانستند در مراسم شرکت کنند ، از جمله خانواده داماد. برخی از سابق پل سریع و خشن کاستارها از جمله جوردانا بروستر و پدرخوانده میدو ، وین دیزل ، در آن حضور داشتند. در واقع، این دیزل بود که این افتخار را داشت که Meadow را در راهرو قدم بزند.

برای این مراسم، میدو یک لباس مجلسی سفارشی پوشید که توسط دوستش و مدیر خلاق Givenchy، متیو ویلیامز طراحی شده بود. او می گوید: “من چیزی بی انتها ، شیک و زیبا می خواستم.” ووگ ویلیامز توضیح داد که “ساده ترین و مدرن ترین لباس عروس” را برای Meadow می خواهد و او به “شکل ساعت شنی خالص” رسیده است. گردن حلقوی ؛ و طراحی تند و بدون پشتی که توسط یک بند ساده لنگر انداخته است.

پس از این مراسم، Meadow برای صرف شام با نور شمع در ساحل به یک تاپ ابریشمی جشن Ludovic de Saint Sernin و دامن تزئین شده تبدیل شد. این دو در نیویورک نیز مهمانی جداگانه ای داشتند ، که عروس لباس مینی سفید با بندهای تزئینی بر تن داشت. Meadow عکس هایی از مهمانی نیویورک و همچنین ویدیوی سیاه و سفید شیرین مراسم عروسی را در اینستاگرام با عنوان “ما ازدواج کرده ایم !!!!” به اشتراک گذاشت.