مگان مارکل سبک پس از سلطنتی خود را در شهر نیویورک معرفی کرد

سفر مگان مارکل به شهر نیویورک در کنار همسرش پرنس هری فقط برای یک هدف خوب نیست. این نه تنها بازگشت مارکل به مشارکت های عمومی را برای اولین بار از اوایل سال 2020 نشان می دهد ، بلکه یکی از اولین سفرهای مهم وی پس از بازگشت به آمریکا و کناره گیری از وظیفه سلطنتی تمام وقت است. شاید به طور شگفت انگیزی به نظر برسد که سبک مارکل از روزهای حضورش در لندن تغییراتی ظریف اما قطعی ایجاد کرده است. او در شهر با لباس های شیک و اغلب تک رنگ دیده می شود که بیشتر از اشراف بریتانیایی “بازیگر قدرتمند آمریکایی” خوانده می شود. آنها را با آخرین حضور او در انگلستان مقایسه کنید ، جایی که او با یک کلاه سبز تزیین شده و با یک نیم شنل تزیین شده بود. مارکل به خانه بازگشته و به وضوح احساس آزادی می کند.

روز پنجشنبه ، مارکل و شاهزاده هری سفر خود را به این شهر با بازدید از رصدخانه One World در مرکز تجارت جهانی آغاز کردند ، جایی که شهردار بیل دو بلازیو ، همسرش ، چیرلان مک کری ، پسر آنها دانته د بلاسیو ، به آنها پیوستند. و فرماندار کتی هوچول. برای بازدید ، مارکل یک یقه یقه مشکی بافتنی مشکی از The Row با یک شلوار تیره پوشید. مارکل با کت پشمی Emporio Armani جلوه زیبایی را به خود گرفت. بعداً در همان روز ، هنگام بازدید از آپارتمان لیندا توماس گرینفیلد ، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد ، مارکل ظاهر تک رنگ را شکست و شلوار را برای دامن مداد و کت Emporia Armani خود را برای مکس شتری رنگ در آورد. مارا یک. او همچنین یک کیف دستی چرم بژ والکسترا به رنگ بژ به این جلسه برد.

این تور روز جمعه ادامه یافت و مارکل و پرنس هری به هارلم رفتند تا از مدرسه 123 Mahalia Jackson با صدر اعظم مدارس NYC ، مایشا پورتر دیدن کنند. در آنجا ، مارکل کتاب های کودکان خود را برای دانش آموزان خواند ، نیمکت، قبل از نمایش در اطراف مدرسه.

برای این گردش ، مگان به روشهای تک رنگ خود بازگشت و ظاهری کاملاً مشکی انتخاب کرد. دوشس شلوارهای پهن پهن با بالا در رنگ هماهنگ می پوشید. او با کت مشکی ، با رنگ قرمز پررنگ تر ، ظاهر را بالا برد.

Gotham/GC Images/گتی ایماژ

Gotham/GC Images/گتی ایماژ

Gotham/GC Images/گتی ایماژ

سفر مارکل و هری به نیویورک همزمان با کنسرت شنبه شنبه Global Citizen Live در سنترال پارک است. این زوج در کنسرت آخر هفته ظاهر می شوند ، به احتمال زیاد در مورد اهمیت ارزش واکسن صحبت می کنند ، همانطور که هری در جریان VAX Live Citizen: The Concert to Reunite the World در اوایل سال جاری صحبت کرد.