مگان تی استالیون از آدری هپبورن در جوایز Glamour Women of the Year دعوت می کند

استایل مگان تی استالیون از زمانی که چند سال پیش وارد صحنه شد، مسیری طولانی را طی کرده است و به لطف کمک‌های استایلیست او، زرینا آکرز، این خواننده رپ به نقطه‌ای رسیده است که او را باید در فرش‌های قرمز ببینید. مگان و زرینا راهی برای متعادل کردن جذابیت جنسی بی تقلب پیدا کردند که مگان به آن با مد بالا معروف است و ظاهر او در دیشب زرق و برق جوایز زنان سال نمونه کاملی از همین موضوع است.

دوشنبه شب، او با لباس Mônot از مجموعه بهار 2022 این برند محبوب، برای تجلیل در این مراسم در شهر نیویورک حاضر شد. لباس بلند یقه‌دار مشکی دارای بریدگی در وسط و بازوها است که به یک دستکش ختم می‌شود و به مگان این امکان را می‌دهد تا اندام مشخص خود را در عین زیبایی نشان دهد. رپر لباس را با موهایش به صورت کندوی عسل با چتری‌های جاروب پوشانده است و کل ظاهر را به نوعی برداشت مدرن از آدری هپبورن می‌کند. صبحانه در تیفانی.

زرینا در اینستاگرامی که مگان را در این مراسم نشان می‌دهد، نوشت: «چیزی که من بیشتر از همه در مورد مگ دوست دارم این است که او با اعتماد به نفس پوشانده شده است، آنقدر در آن چکه می‌کند که نمی‌توانی در طول مسیر مقداری را برای خودت انتخاب کنی.» “خیلی خوشحالم که امشب آنجا بودم. تو لایق همه چیزهای خوب هستی.»