ملکه الیزابت بر اساس توصیه پزشکان مشروب را ترک کرده است

ملکه الیزابت در حال پیوستن به لیست روزافزون چهره های هوشیار عمومی است. گفته می شود که پادشاه انگلیسی که ظاهراً عاشق یک مارتینی شبانه است ، پس از ماه ها قرنطینه در قلعه ویندزور ، مشروب را ترک کرده است تا مشروب را ترک کند.

منابع گفت Vanity Fair به ملکه 95 ساله گفته شده است که “نوشیدنی عصرانه خود را که معمولاً مارتینی است ترک کند”. به گفته یکی از دوستان خانوادگی سلطنتی ، “این واقعاً برای او چیز مهمی نیست ، او یک نوشیدنی بزرگ نیست.” گفته می شود ملکه در صورت تمایل همچنان مجاز به نوشیدن مشروب در موارد خاص است.

در حالی که این روزها ، به نظر می رسد ملکه خود را محدود به یک نوشیدنی در هر شب می کند ، یک بار گزارش شد که او از چهار نوشیدنی در روز ، از جمله شراب شیرین آلمانی در شام لذت می برد. البته ، آن روزهایی که پس از یک روز طولانی با کوکتل به پایان می رسد پشت ملکه است زیرا “پزشکان او می خواهند مطمئن شوند که او تا حد ممکن از تناسب اندام و سلامت برخوردار است.” Vanity Fair. در ماه ژوئن آینده ، ملکه پلاتین 70 سال خدمت را جشن می گیرد. او اولین پادشاه بریتانیایی است که به این نقطه عطف رسیده است و به نظر می رسد او می خواهد در بهترین فرم برای تمام جشن هایی که برای این مناسبت برنامه ریزی شده است باشد.

خبر متانت ملکه پس از آن منتشر می شود که او در اوایل ماه جاری در حین خدمت در ابی وست مینستر در حال استفاده از عصا دیده شد. این اولین باری است که او از عصا در 17 سال گذشته استفاده می کند ، زیرا در سال 2003 عمل جراحی زانو را انجام داده است. به نظر می رسد که عصا کم و بیش به یک ثابت دائمی در زندگی پادشاه تبدیل شده است ، زیرا فقط یک روز بعد دوباره از آن استفاده شد. در حین انجام وظایف بیشتر سلطنتی.

ملکه الیزابت در 12 اکتبر در حال استفاده از عصا دیده شد.

UK Press Pool/انگلستان پرس از طریق گتی ایماژ

ملکه فقط یک روز بعد دوباره با همان عصا مشاهده کرد.

کریس جکسون/گتی ایماژ