مرهم پس از لک که باعث ناپدید شدن آکنه من می شود

باید اعتراف کنم: من یک انتخابگر چهره سریال هستم. هر زمان که زگیل ظاهر می‌شود، دور نگه داشتن دست‌هایم از پوستم غیرممکن است، و باعث می‌شود که حتی کوچک‌ترین لکه‌ها به منطقه‌ی فاجعه‌ای ملتهب و خونریزی‌دهنده تبدیل شود که در نهایت بسیار طولانی‌تر از زمانی است که آن لعنتی را به حال خود رها کنم.

در طول سال‌ها، تقریباً همه چیز را امتحان کرده‌ام تا جلوی خودم را بگیرم، از برچسب‌های آکنه گرفته تا مکعب‌های فیجت گرفته تا درمان شناختی رفتاری. در حالی که برخی از رویکردها کمک کرده اند، هیچ چیز عادت من را به طور کامل از بین نبرد. بنابراین یافتن محصولاتی که آسیبی که من ایجاد می کنم کمتر قابل توجه باشد، اولویت اصلی است.

چندی پیش، من در توییتر به جمع آوری توصیه هایی برای مومیایی کردن یا سرم هایی پرداختم که می توانند علائم قرمز مزاحم باقی مانده از آکنه تشدید شده را پاک کنند. پنج دقیقه بعد، دو همکار سابق با همان انتخاب به صدا درآمدند: مومیایی نجات Hero Cosmetics.

هیاهوی یکی از زنان – “می‌خواهم لوله سومم را سفارش دهم!!” – به من انگیزه داد که بدون فکر کردن، مومیایی کردن را به سبد خریدم اضافه کنم. خوشبختانه (یا نه)، وقتی رسید، به دلیل دیوانگی در چیدن اواخر شب، یک لکه قرمز به اندازه مونتانا روی چانه ام داشتم، بنابراین زمان مناسبی برای آزمایش مومیایی کردن بود. من یک لکه کوچک کرم را به همراه چند لکه کوچک دیگر که هنوز در حال بهبود بودند، روی نقطه مالیدم. به راحتی ترکیب شد و من بلافاصله آن را فراموش کردم.

آن شب، بعد از اینکه صورتم را شستم، از اینکه دیدم چقدر تحریک روی مونتانا فروکش کرده بود، شوکه شدم. هنوز مقداری قرمزی وجود داشت، اما مطمئناً شدت آن بسیار کمتر بود مسیر بهتر از آن چیزی که به تنهایی می بود. نقاط دیگر نیز به طور قابل توجهی آرام تر به نظر می رسیدند، در حالی که یکی از آنها به قدری ضعیف شده بود که من به سختی متوجه آن شدم.

من دوباره از مومیایی کردن استفاده کردم (هم صبح و هم شب قابل استفاده است) و نتایج روز بعد حتی بهتر بود. علیرغم کمی چیدن که درست قبل از خواب انجام داده بودم (سعی می کنم، باشه؟)، مونتانا از نظر اندازه و قد کوچک شده بود، و تمام نقاط دیگر تقریباً از بین رفته بودند. حق با همکارانم بود – این مرهم یک موهبت الهی بود.

و این فقط برای لکه های قرمز نیست. این بالم Rescue با موادی مانند پانتنول (برای رطوبت) و ویتامین E (برای رنگ آمیزی) ساخته شده است، همانطور که من خوشبختانه متوجه شدم پوست من خیلی خشک نیست، اما می تواند برآمدگی ها، علائم تیره و پوسته پوسته شدن پوست را نیز کنترل کند. گاه برآمدگی یا لکه‌های زبر را دریافت کنید)، و می‌توان آن را برای جوش‌هایی که به‌تازگی ظاهر شده‌اند استفاده کرد یا تازه وصله شده فقط با 12.99 دلار، چیزی کمتر از یک معجزه‌گر نیست، و می‌دانم که در لحظه تمام شدن لوله دوم سفارش می‌دهم.