مد توچال 2022: بهترین ظاهر از توچال

در حالی که هفته مد نیویورک این سپتامبر در حال شکل گیری پرحادثه ترین هفته است، اما ما هنوز آنجا نیستیم هنوز. قبل از اینکه جمعیت مد به طور دسته جمعی به نیویورک برگردند و هالیوود برای اولین بار از پله های موزه متروپولیتن هنر پایین بیاید. دو Met Galas، مجموعه‌های استراحتگاهی برای دیدن وجود دارد. برخلاف سال‌های گذشته که طراحان از لحظه سفر استفاده می‌کردند و طرح‌های خود را در مقاصد تفریحی دوردست در مقابل جمعیت زیادی ارائه می‌کردند، خانه‌های مد همچنان با خیال راحت بازی می‌کنند و خلاقیت‌های خود را از طریق فیلم‌های مد کوتاه و لوک‌بوک‌های مبتکرانه ارائه می‌کنند. اگرچه قالب نمایش دیجیتال برای کسانی که از روی کاناپه خود را تماشا می‌کنند، تجربه‌ای راحت و کم‌کلید است، اما خود لباس‌ها رنگارنگ‌تر و جسورانه‌تر شده‌اند – این نشان می‌دهد که چیزی که کمد لباس‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارند، مقدار زیادی سرگرمی است. با پیگیری جدیدترین و هیجان‌انگیزترین ظاهرهای مجموعه‌های کروز، اغلب به اینجا سر بزنید.

الکساندر مک کویین

نگاه: ترکیبی از زنانه و مردانه. لباس‌های تخریب‌شده با روفله‌های صدفی ضعیف. کت و شلوار تاکسیدو دوخت. کرست و دامن فلوت دار در جین نرم.

الهام: شاعر، نقاش و چاپگر انگلیسی ویلیام بلیک که در سال 1757 در لندن به دنیا آمد و یکی از مهم ترین چهره های عصر رمانتیک به شمار می رود.

الکساندر مک کویین

الکساندر مک کویین

سالواتوره فراگامو

نگاه: لوازم اصلی کمد لباس های جین و خاکی و چاپ های آسان برای پوشیدن.

الهام: ترکیب میراث غنی فراگامو با رویکردی آینده‌نگر به پایداری که هم بر کمد لباس‌های کلاسیک و هم بر مواد ارتقا یافته تأکید دارد.

سالواتوره فراگامو

سالواتوره فراگامو

جیوانشی

نگاه: زرق و برق فراصنعتی. نیم ژاکت‌های زیپ‌دار، شخصیت‌های ایربراش‌شده و تار عنکبوت روی لباس‌ها، لوازم جانبی و چمدان‌های ریمووا، همه به دست هنرمند مکزیکی چیتو.

الهام: کارگردان خلاق به “ریشه های آمریکایی و زندگی کاملاً جدید من در پاریس” نگاه کرد و بر حس ماجراجویی جوانی تمرکز کرد.

جیوانشی

جیوانشی

استلا مک کارتنی

نگاه: طرح‌های لوگوی انتزاعی روان‌گردان، ژاکت‌های باری ریور و شلوارهای گشاد، کرست‌های غواصی، و لباس‌های درخشان که با یا بدون شورت دوچرخه‌سواری پوشیده می‌شوند.

الهام: حرف Y برای جوانان در مانیفست A تا Z مک کارتنی در ادای احترام به بچه‌های باشگاه Y2K، راورها و سایبرپانک‌ها در تمام سنین شکل می‌گیرد.

استلا مک کارتنی

استلا مک کارتنی

مکس مارا

نگاه: کتانی ترمه، کت های بمب افکن، لباس های ژاکتی، اسپادری های بند دار و کیف های حصیری. پالت پیچیده ای از صورتی و قرمز شمعدانی با رنگ های سیاه و سفید.

الهام: ایسکیا، مقصد استراحتگاه ایتالیایی که در آن نمایش باند فرودگاه برگزار شد، و “قوها” نخبه اجتماعی آن که توسط ترومن کاپوتی که مدتی را در جزیره گذرانده توصیف می کند.

مکس مارا

مکس مارا

موسکینو

نگاه: کارن السون به عنوان یک پیشخدمت خیالباف در فانتزی نمایش موسیقی نقش رهبری را بر عهده می گیرد صاعقه می زند (که عنوان آهنگ جدید خواننده/مدل هم هست). این مجموعه یک منوی غذاخوری کامل شامل همبرگر (به دامن ها و کیف ها مراجعه کنید)، هات داگ (با خردل پر زرق و برق روی لباس کوکتل) و بستنی (روی چاپ، کلاه، و یک نیم تنه شیک) ارائه می دهد.

الهام: جرمی اسکات، کارگردان خلاق Moschino که کارگردانی این فیلم کوتاه با بازی کارن السون را بر عهده داشت، می‌گوید: «من می‌خواستم هیجان، زرق و برق و هوس تمام موزیکال‌های قدیمی هالیوود را در نظر بگیرم و از آنها به عنوان وسیله‌ای برای نمایش این مجموعه استفاده کنم. «این فصل، همه چیز در مورد آهنگ و رقص است! و چیزهای کمی باعث خوشحالی من می شود تا زمانی که سبک و سینما با هم برخورد کنند.»

موسکینو

موسکینو

موسکینو

ویکتوریا بکهام

نگاه: دامن های پولک دار، ژاکت های بزرگ، شلوارهای برش ماهرانه، ست های پیژامه براق که برای پوشیدن در دنیا ساخته شده اند.

الهام بخش: میل به راحتی و آسایش بدون قربانی کردن سبک. کمد لباس کلاسیک که می تواند برای هر مناسبتی پوشیده شود.

ویکتوریا بکهام

کریستین دیور

نگاه: لباس‌های الهه یونانی پوشیده شده با کفش‌های کتانی درشت در آینده، لباس‌های فعال آرم‌دار سنگین، همراه با کیف‌های ورزشی مناسب، ست‌های مخصوص مسیر بلند.

الهام: لباس هایی که سهولت حرکت و تاریخ یونان را از دوران باستان تا کنون ارائه می دهند.

کریستین دیور

کریستین دیور

لویی ویتون

نگاه: لباس‌های کوکتل پر زرق و برق برای شب‌های بیرون، شلوار و بلوزهای قدبلند مناسب برای دفتر، و خیاطی آماده برای بازگشایی.

الهام: سفر فضایی.

لویی ویتون

لویی ویتون

بالمین

نگاه: لباس‌های غیرمتمرکز چاپی، با لمس تاثیر ستاره‌های پاپ دهه 90، برای مسافرانی که می‌خواهند به هواپیما برگردند.

الهام: ریشه والدین طراح اولیویه روستینگ در سومالی و اتیوپی به علاوه سفر به نمایشگاه “دیوها، از اوم کالتوم تا دالیدا” در موسسه جهان عرب در پاریس.

بالمین

بالمین

MM6 Maison Margiela

نگاه: لمسی از نئون در اینجا، یک پیراهن دکمه دار ساختار یافته، با چلپ چلوپ از موتو و جین.

الهام: سوررئالیسم فرانسوی

MM6 Maison Margiela

MM6 Maison Margiela

آنا سویی

نگاه: بوهو شیک با لباس های خیابانی روبرو می شود.

الهام: طراح فیلم 1921 را تماشا کرد افسون، سپس از سوراخ خرگوش روی طراح مبلمان جوزف اوربان پایین رفت.

آنا سویی

آنا سویی

اسکار دلا رنتا

نگاه: لباس شب متمرکز بر منسوجات، با تأکید بر گل‌ها.

الهام: آمدن به فرش قرمز نزدیک شما.

اسکار دلا رنتا

اسکار دلا رنتا

زیمرمن

نگاه: تعطیلات عادت زنانه.

الهام: گریز و شادی بی نقص.

زیمرمن

زیمرمن

پروانزا شولر

نگاه: کت های برش دار دنج، ترکیبی از سیلوئت‌های زنانه و مردانه، کفش‌های راحت پایه‌دار، و کیف جدید کلاسیک، کیف Dia Day.

الهام: سهولت و کاربردی بودن برای ظهور مجدد در جهان با حضوری شیک و “برگزاری شادی و لذت از لباس پوشیدن دوباره”، طبق یادداشت های مجموعه.

پروانزا شولر

پروانزا شولر

کارولینا هررا

نگاه: لباس‌های مجلسی گلدار و شیک، جدا کردن آسان و لباس‌های بلند که برای پیک نیک در پارک ساخته شده‌اند.

الهام: “مسافرت رفتن. دوستان. رقصیدن وس گوردون در بیانیه مجموعه گفت: من Resort را به عنوان کمد لباسی برای یک فرار خیالی 24 ساعته طراحی کردم. با من به مکان مورد علاقه ما پرواز کنید. بیا یک ناهار طولانی با هم در ساحل بخوریم. در شهر کاوش کنید و تمام شب را در یک مهمانی بیدار بمانید، با پای برهنه روی چمن ها. زندگی یک جشن است و این مجموعه ای برای زندگی حداکثری است.»

کارولینا هررا

کارولینا هررا

گابریلا هرست

نگاه: قطعات توری و قلاب بافی که به معماری هندسی مقدس و نقاشی‌های مردم بومی احترام می‌گذارند. ژاکت های بافتنی Intarsia با مناظر ماچو پیچو، تئوتیواکان، آسپن و یلوستون. لباس هایی با تزیینات عقیق. یک کت و شلوار تکه تکه ای یکپارچهسازی با سیستمعامل که از جین مرده ساخته شده است.

الهام: جیپیتکاهای دهه 60 و احترام آن ها به هنر استادی، حقوق بشر، کیهان و ارتباط عمیق تر با سرزمین.

گابریلا هرست

گابریلا هرست

برچ حزب محافظه کار

نگاه: سیلوئت های راحت و حجیم از دامن های گشاد گرفته تا شلوارهای لبه دار بادکنکی. لباس‌های خال‌خالی بازیگوش، بافتنی نرم و مخملی له‌شده برای پوشیدن با تخت‌های باله آسان.

الهام: توری برچ در یادداشت های مجموعه گفت: «زرق و برق و بی احترامی». مجموعه ما جشنی از فانتزی است که حس تازه‌ای از امید، فرار و به‌طور ساده، آنچه را که می‌خواهیم وقتی دوباره بیرون برویم بپوشیم را منتقل می‌کند.»

برچ حزب محافظه کار

برچ حزب محافظه کار

ویکتور گلماد

نگاه: لباس بافتنی نرم، پوشیدنی، همه کاره اما حسی (مثل لینا بلوم).

الهام: عملی، فرم زنانه، لباس ورزشی کلاسیک آمریکایی.

ویکتور گلماد

ویکتور گلماد

کلوئه

نگاه: لباس‌ها و کفش‌های کتانی بافتنی پایدار، جین دایره‌ای که از پارچه‌های مرده استفاده می‌کند، و کت‌ها و کیف‌های برش لیزری – همگی از منسوجات با دقت تهیه‌شده و مطابق با مأموریت مدیر خلاق Gabriela Hearst برای به حداقل رساندن ردپای محیطی صنعت مد ساخته شده‌اند.

الهام: پرتره پیش از رافائلی، جنبش هنر و صنایع دستی، عاشقانه و به گفته هرست، «وضعیت ساختگی اما کاملاً خوشمزه عاشق بودن».

کلوئه

کلوئه

مربی ورزشی

نگاه: لباس اسکی نایلونی قدیمی و کت‌های قیچی با لباس‌ها و بلوزهای زنانه، کیف‌های زنجیره‌ای آسان، و جوراب‌هایی با صندل.

الهام: استوارت وورس در یادداشت های نمایش گفت: «احساس ماجراجویی و امیدهای ما به فردا». تجربه‌ای که برای بازگشتمان به باند فرودگاه متصور بودم، همه چیزهایی را که در گذشته در مورد برنامه‌های زنده دوست داشتیم با همه چیزهایی که در سال گذشته آموخته‌ایم ترکیب می‌کند.»

مربی ورزشی

مربی ورزشی

کریستوفر جان راجرز

نگاه: مانتوهای تکنیکالر شگفت انگیز، بافتنی و لباس مجلسی در الگوهای گرافیکی.

الهام: خوش بینی و شادی. کریستوفر جان راجرز پس از همکاری محبوب خود با Target، طراح کسانی است که به دنبال احساس خوب هستند.

کریستوفر جان راجرز

کریستوفر جان راجرز

براندون ماکسول

نگاه: طوفانی از چاپ‌ها که با همکاری شرکت طراحی داخلی Voutsa ساخته شده‌اند و بر روی سایه‌های زیبای بدن زنانه پخش می‌شوند.

الهام: احساس خانه. به گفته مکسول در یک بیانیه مطبوعاتی: «این مجموعه در نهایت بازتابی از پناهگاه من بود. فضاهای داخلی که من دوست دارم در آنها وقت بگذرانم وحشی هستند: اشباع از چاپ، رنگ و بافت. من از این مجموعه به‌عنوان چارچوبی برای بازبینی ایده‌های راحتی و تجمل استفاده کردم و در عین حال امضاهایی را که مردم انتظار داشتند را تغییر دادم.»

براندون ماکسول

براندون ماکسول

شانل

نگاه: یک پالت رنگی عمدتا سیاه و سفید. تور ماهی پاپ پانک، گل میخ، حاشیه چرمی، قلاب بافی، و سه راهی آماده کنسرت با مدل لولا نیکون.

الهام: ویرجینی ویار از فیلم پروونس الهام گرفت عهد اورفئوسو نامه هایی بین شاعر ژان کوکتو و کوکو شانل و همچنین مرحوم استلا تنانت و روح سرکش او رد و بدل شد.

شانل

شانل