مجموعه جواهرات Dior’s Rose des Vents پر از جذابیت های خوش شانس است

یک قطعه جواهرات خوب یا ساعت سرمایه گذاری کلاسیک هرگز مناسب نیست فقط یک لوازم جانبی – همیشه یک داستان غنی پشت آن وجود دارد. در سری جدید W ستاره های موسیقی راک، ما به آنچه که میراث گذشته، حال و آینده را بسیار منحصر به فرد می کند، کاوش می کنیم.

انسان ها در طول زمان مشتاق پیش بینی آینده خود بوده اند. اغلب ما به علوم الهی روی آورده ایم تا به ما در تصمیم گیری کمک کنند. دیشب، برای سرگرم کردن خودم، تلفن دوست پسرم را با یک سری میم برج حمل اسپم زدم (او چنین یک قوچ). به عنوان یک هزاره، من از طالع بینی لذت می برم. این یک علاقه است که به ما جوانان رپ بدی داده شود تا خودمان را در آن غرق کنیم. هر چقدر هم که این رسانه بیهوده و غیرقابل اعتماد باشد، من با نگاهی اجمالی به ماه های آینده و اطمینان از ویژگی های شخصیتی از پیش تعیین شده ام احساس آرامش می کنم.

همانطور که مشخص است، من این ویژگی کنجکاو آینده را با مسیو دیور، بنیانگذار خانه کریستین دیور که در سال 1905 به دنیا آمد، به اشتراک می گذارم. طبق زندگی نامه خود، این طراح خرافاتی اغلب با روشن بینان مشورت می کرد و اجازه می داد نمادها و پیشگویی ها بر مسیر حرکت او تأثیر بگذارند. افسانه ها حاکی از آن است که دیور برای شروع خانه همنام خود زمانی الهام گرفت که در حین قدم زدن در خیابان دو فاوبورگ سنت اونوره تقریباً از روی یک ستاره سقوط کرد. آن ستاره خوش شانس از آن زمان به نماد مهمی در فرهنگ لغت دیور تبدیل شده است. بسیاری از مجموعه ها، حتی برخی از مجموعه هایی که امروزه تولید می شوند، به علاقه طراح به هنرهای پیشگویی اشاره کرده اند.

این قطب نما مجموعه جواهرات زیبا از جمله مواردی است که از الهام الهی مشترک است. در این قطعات ساده و ظریف که توسط مدیر خلاق جواهرات، Victoire de Castellane طراحی شده است، ستاره خوش شانس خانه به رز بادی تبدیل می شود، نماد جهانی سفر و ماجراجویی. این نماد هشت نقطه‌ای ترکیبی از عدد مورد علاقه کوتور فقید (هشت)، گل (رز) و نماد (ستاره) است.

برای جدیدترین نسخه، این مجموعه با دستبندها، گردنبندها و گل میخ‌هایی به رنگ‌های صورتی، سفید، طلای زرد، با مدال‌هایی شبیه به طلسم بهبود یافته است. سبزی زمرد و مالاکیت با مروارید و الماس روی سرآستین و گردنبند چهار رشته ای ترکیب می شود. یکی از قطعات برجسته، یک چوکر رنگارنگ، با الماس در محیط دانه برنج علامت گذاری شده است. در برخی از قطعات، جذابیت های جدید، به نام گل رز آسمانی، یک خورشید طلای زرد یا یک ماه درخشان را نشان می دهد که سکه را با ستاره نمادین به اشتراک می گذارد، و می توان آن را با هر دو صورت به جلو پوشید.

اگر مانند من و موسیو دیور به یک طلسم خوش شانس یا کمی الهام بخش برای آینده نیاز دارید، مجموعه کامل در Dior.com موجود است.