متیو بلزی مدیر خلاقیت جدید Bottega Veneta شد

پس از خروج تکان دهنده دنیل لی در هفته گذشته، شرکت مادر بوتگا ونتا، کرینگ، برای یافتن یک مدیر خلاق نیازی به جستجوی دور نداشت. متیو بلزی، که از سال 2020 به عنوان مدیر طراحی لباس های آماده زیر نظر لی خدمت کرده است، به شغل برتر ارتقا یافته است، حرکتی که باید بسیاری از افراد داخلی مد را که مدت هاست چشمان خود را به Blazy به عنوان استعدادی برای تماشا نگاه کرده اند، خوشحال کند. برای بسیاری، بلازی که بالاخره به عنوان مدیر خلاق یک خانه انتخاب شد، حرکتی است که مدت هاست به تعویق افتاده است.

بلزی متولد پاریس و تحصیلکرده بلژیکی یکی از دستیاران قدیمی راف سیمونز است. او قبل از اینکه در Maison Margiela شغلی پیدا کند، به‌عنوان طراح لباس مردانه برای برند Simons شروع به کار کرد، جایی که او مسئول نمایش RTW زنانه و صنایع دستی این برچسب بود. این برند رسماً یک رویکرد “جمعی” نیمه ناشناس را برای طراحی اقتباس کرد و در آن زمان، برش او را “مشهورترین طراح مدی که هرگز نامش را نشنیده اید” خطاب کرد. (زمان Blazy در Margiela قبل از منصوب شدن جان گالیانو به عنوان مدیر خلاق لیبل بلژیکی در سال 2014 اتفاق افتاد). در سال 2014، Blazy سپس به Céline نقل مکان کرد، جایی که او به عنوان یک طراح ارشد زیر نظر فیبی فیلو کار کرد. در سال 2016، او یک بار دیگر با سیمونز ارتباط برقرار کرد و زمانی که طراح در راس کالوین کلین بود، یکی از دست راست های او در نیویورک شد (پیتر مولیر دیگر نزدیک ترین همکار سیمونز، از آن زمان آلیا را به دست گرفت.) در نهایت. ، او در Bottega تحت لی به پایان رسید.

Leo Rongone، مدیرعامل Bottega Veneta در بیانیه‌ای گفت: «متیو بلزی یک فرد فوق‌العاده با استعداد است که من از سپردن سکان خلاق خانه لوکس خود به او مفتخرم و هیجان‌زده هستم». Bottega Veneta همیشه با مهارت و خلاقیت متمایز برابر بوده است. انتصاب ماتیو ارتباط مدرن برند ما را بیشتر افزایش می‌دهد و رشد ما را تسریع می‌بخشد و در عین حال ارزش‌هایی را که هسته اصلی Bottega Veneta هستند حفظ می‌کند.

ترویج از درون خانه به این معنی است که زیبایی شناسی بوتگا احتمالاً تغییر زیبایی شناسی چشمگیر فوری را نسبت به رویکرد موفقی که لی ایجاد کرده است، نخواهد دید. بلازی به عنوان مدیر طراحی به ایجاد این ظاهر کمک کرد. اما با گذشت زمان، ما مطمئن هستیم که Blazy سبک خود را در خانه توسعه خواهد داد. برای اینکه ببینیم چگونه پیشرفت می کند، نیازی نیست زیاد منتظر بمانیم. اولین نمایش او در فوریه 2022 برگزار می شود.

البته در مورد اینکه آیا Blazy قصد دارد حساب اینستاگرام Bottega را به زودی دوباره فعال کند یا خیر، صحبتی در دست نیست.