متن آهنگ ‘Easy on Me’ از آدل باعث می شود توییتر ذهن خود را از دست بدهد

سرانجام مورد انتظار ترین کامبک امسال فرا رسید. تنها 90 دقیقه پس از انتشار آدل “Easy on Me” ، اولین تک آهنگ آلبوم آینده اش 30 پنجشنبه شب ، آهنگ در iTunes به رتبه یک رسید. ویدئوی مربوطه ، که فقط 14 ساعت پیش در یوتیوب ارسال شد ، قبلاً نزدیک به 25 میلیون بازدید داشته است. واضح است که طرفداران ادل دلش برای او تنگ شده است. این اولین آهنگی است که موسیقیدان از سال 2016 ، هنگامی که “آب زیر پل” ، تک آهنگ آخرین آلبوم او منتشر کرد 25 ، ضربه زدن به امواج رادیویی و خدمات جریان.

اما شاید دلیل دیگری هم برای شیدایی پیرامون “Easy on Me” وجود داشته باشد ، تصنیفی با پیانو که دلایل آدل را برای پایان دادن به ازدواجش با همسر سیمون كونكسی ، كه در سال 2019 از او جدا شد و پس از آن طلاق گرفت ، شرح می دهد.

او در خطوط ابتدایی آهنگ می گوید: “در این رودخانه طلا وجود ندارد ، زیرا من برای همیشه دست هایم را شستشو داده ام.” “وقتی در این سکوت غرق می شوم ، نمی توانم خود را برای شنا وادار کنم. عزیزم ، اجازه بده وارد شوم. » اشعار همچنین می تواند به عنوان پیامی برای پسر 9 ساله آدل و کنوکی ، آنجلو تفسیر شود. این خواننده در مصاحبه های قبلی گفته بود که وقف شده است 30 به آنجلو ، به عنوان راهی برای توضیح اینکه چرا او و شوهر سابقش به مسائل پایان دادند. او در گروه کر می گوید: “راحت باش عزیزم.” “من هنوز بچه بودم. من این شانس را نداشتم که دنیای اطرافم را احساس کنم ، هیچ وقت نداشتم که کاری را که انتخاب کردم انتخاب کنم. “

سال گذشته روابط زیادی را خراب کرد و باعث شد تا سرود شکست به گوش شنوندگان برسد ، بسیاری از آنها پس از گوش دادن به آهنگ “آسان بر من” به توییتر منتقل شدند تا احساسات خود را بیان کنند.

ادل ، درست مانند بیانسه ، مورد علاقه شماست. بنابراین به طور طبیعی ، حتی آلیشیا سیلورستون و اکتاویا اسپنسر در مورد “آسان بر من” وزن کرده اند.

گفتمان آنلاین پیرامون تک آهنگ آدل شامل پیامهای پنهان موزیک ویدئو است ، آیا او بهتر از تیلور سویفت است یا خیر ، و نظرات وی در مورد الگوی رفتاری Peppa Pig که از زنده اخیر وی در اینستاگرام نشأت گرفته است. اجازه ندهید در مورد بازگشت مجدد آدل در جریان باشد یا خیر.