ماکسیمیلیان دیویس رویای طراح را به تن کرده است: پوشیدن ریحانا

برای شماره سالانه “The Originals” ، از خلاقان – پیشگامان در زمینه های هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت، و بیشتر – برای به اشتراک گذاشتن بینش خود در مورد وفادار ماندن به خود. همه مصاحبه های امسال را اینجا بخوانید.

شما پاییز گذشته ، در 25 سالگی ، از طریق برنامه جوجه کشی مستقر در لندن ، پس از کار به عنوان طراح جوان برای Grace Wales Bonner ، برچسب معروف خود را راه اندازی کردید. آیا همیشه تصور می کردید که مجموعه های شما اینقدر با ریشه های شما در ترینیداد مرتبط باشند؟

وقتی برای مارک های دیگر کار می کردم ، تحقیقات زیادی انجام دادم و احساس کردم این اولین بار است که می توانم کاری را انجام دهم که بسیار شخصی تر است. اولین مجموعه از کارناوال الهام گرفته شد و در آن زمان ، من نمی توانستم سفر کنم زیرا در قرنطینه بودیم. بنابراین من فیلم های زیادی را در یوتیوب تماشا می کردم و بسیاری از موسیقی Soca و calypso گوش می دادم. و بعد از دیدن وینیل های مادربزرگم ، فقط لباس هایی را که روی جلد می پوشیدند ، انواع فونت هایی که استفاده می کردند را دیدم.

واکنش خانواده شما به چنین نقطه شروع شخصی چگونه بود؟

فوق العاده افتخار می کردند. آنها فقط یادآوری خاطرات من از خیاطی در اتاق خوابم تا ساعات اولیه صبح می کردند. دو ساعت قبل از مدرسه از خواب بیدار می شدم و برای من و دوستانم تاپ می پوشیدم تا در باشگاه بپوشم. [Laughs] اگر می خواستم چیزی بسازم ، آن را انجام می دادم.

اولین فردی که باعث شد متوجه شوید می توانید قوانین را زیر پا بگذارید کی بود؟

خوب ، دو نفر بودند: خواهران بزرگتر من. آنها مخفیانه بیرون می رفتند و دروغ می گفتند که به خانه یکی از دوستان خود می روند و سپس به باشگاه یا خانه یک پسر می روند. آنجا بود که فهمیدم می توانم قوانین را زیر پا بگذارم.

و همچنین مخفیانه بیرون؟

در واقع هرگز بیرون نیامدم من از همه جا خیلی دورتر زندگی می کردم ، بنابراین مجبور شدم ترک کنم. من فکر می کنم نوجوان خوبی بودم.

سبک شما در نوجوانی چگونه بود؟

این کار با یک مرحله جدید جذاب شروع شد: شلوارهای جین لاغر ، پیراهن های بلند ، لباس های مجلسی آمریکایی در هر رنگ. و سپس به مد آوانگارد بیشتری وارد شدم و لباس سیاه پوشیدم. کمی تیره تر ، گوتیک تر این سالها و سالها پیش بود ، زمانی که ریکاردو تیشی در Givenchy بود. او شلوارهای چرمی و زنجیرهای طلا را انجام داد ، و من درست مثل این بودم ، بله ، این چیزی است که من می خواهم. این باعث شد من در راه لباس پوشیدنم شروع کنم و فکر می کنم این امر بر زیبایی و کار من نیز تأثیر می گذارد.

گرانترین دارایی در کمد شما چیست؟

یک کت اسکیدو وجود دارد که من برای مجموعه پاییز/زمستانم درست کرده ام و شبیه بچه ام است. من واقعاً با خیاطی و ساخت و برنامه ها به شهر رفتم. ولی هنوز نپوشیدم

چرا که نه؟

من خیلی می ترسم! مثلا کجا این را بپوشم؟ من هنوز رویداد درستی نداشتم

آیا نماد سبک دارید؟

وقتی 4 یا 5 ساله بودم ، آشر بود. اما وقتی واقعاً وارد مد می شدم ، دوقلوهای اولسن بودند.

ماکسیمیلیان دیویس ، در استودیوی خود در لندن با مدل Sienna King ، که از مجموعه پاییز/زمستان 2021 خود استفاده می کند.

سینا کینگ طرح های ماکسیمیلیان و کفش های مخصوص خود را می پوشد.

آرایش توسط Mattie White برای هنرمندان Saint Luke با استفاده از شرکت Nue. دستیار عکس: ویلیام ریچاردز ؛ مدل: Sienna King در Tess Management.

ارزشمندترین چیزی که از همکاری با گریس ولز بونر آموختید چه بود؟

روشی که می توانید از ادبیات ، موسیقی یا هر چیز دیگری واقعاً به عنوان شکلی از تحقیقات استفاده کنید. این چیزی است که ما واقعاً در دانشگاه به آن آموزش ندادیم و فکر می کنم هیچ کس دیگر چنین روشی را واقعا توضیح نداده یا نشان نداده است.

شما شخصاً چگونه تحقیق می کنید؟

من دروغ نمی گویم ، نقطه شروع احتمالاً گوگل خواهد بود. و سپس فیلم ، موسیقی – اما این واقعا متفاوت است. گاهی حتی غذا می تواند تحقیقاتی باشد.

بزرگ شدی با گوش دادن به چی؟

پدرم واقعاً عاشق میمونهای قطبی ، جی زی ، چت بیکر بود. خواهرانم بیرون می رفتند و به موسیقی خانه گوش می دادند. طعم موسیقی من همه جا بود و هنوز هم هست.

آیا نوازنده ای هست که بیشتر دوست داشته باشید لباس بپوشید؟

احساس می کنم این کار را انجام داده ام: ریحانا. این بهترین بود. بهترین!