ماریو کربن مجموعه لباس مردانه را با La Ligne راه اندازی کرد

ماریو کربون دیگر صرفاً سرآشپز و رستوران دار رستوران نمادین ایتالیایی منهتن نیست که به دلیل ریگاتونی تند ، موتزارلا خانگی و ریهانا که اغلب اوقات غذا می خورد ، مشهور است. رئیس غذاخوری NoHo ، به همراه صاحبانش در گروه اصلی غذا ، Jeff Zalaznick و Rich Torrisi ، با مارک لباس زنانه مستقر در نیویورک به نام La Ligne همکاری کرده اند تا بانوی ما از روکو ، یک نام تجاری سبک زندگی آماده را ایجاد کنند. مردانه. اولین مجموعه بانوی ما از روکو با الهام از سبک های دهه 1980 شهر نیویورک ، که امروزه عرضه می شود ، دارای طیف وسیعی از وسایل اصلی کمد لباس است: فکر کنید لباس های ورزشی ، تی شرت و کت های مجلسی. (چنین مجموعه ای همتای طبیعی لباسهای راحتی و لباس راحتی و لباسهای آستین بلند La Ligne است.)

اما در کنار اصول روزمره در مجموعه 19 قطعه ، تمرکز بر خیاطی و توجه واقعی به جزئیات نیز وجود دارد. “کت و شلوار اوقات فراغت” از یک کت پشمی تیز با شلوار متناسب تشکیل شده است و در رنگ بند شتر و قهوه ای یا راه راه های مشکی و زنگ دار موجود است. این ظاهر همچنین دارای سخت افزار برنجی عتیقه و عکس های کامپونیک مارک دار است – لهجه هایی که در زیبایی ماریو کربن در شهر نیویورک رشد می کند. کاربون در بیانیه ای گفت: “این احساس ایتالیایی-آمریکایی خاصی دارد که من با پوشاک اعضا در ارتباط هستم و به یاد دارم که پدر و عموهایم روزهای گذشته لباس می پوشیدند.”

با احترام از بانوی ما از روکو

با احترام از بانوی ما از روکو

با احترام از بانوی ما از روکو

برای تجلیل از انتشار مجموعه ، کربن از نزدیکترین دوستان خود دعوت کرد تا در فضای جدید بانوی ما از روکو ، واقع در خیابان توت 275 ، جشن بگیرند. و این افراد نزدیک به عنوان یکی از بزرگترین نام های مد و فرهنگ پاپ شناخته می شوند. در طول هفته مد ، هفته گذشته ، Carbone و La Ligne میزبان مهمانی هایی بودند که در آن مهمانان از جمله کریس راک ، ویرجیل ابلو ، باربی فریرا و نیکلاس براون از غذاهای ماکارونی به سبک خانوادگی تهیه کردند که توسط ماریو با محبت تهیه شده بود.