مارکاریان بعد از لباس پوشیدن جیل بایدن ، در مرکز NYFW به صحنه می رود

در 20 ژانویه 2021 ، طراح مارکاریان ، الکساندرا اونیل عصبی شد. یک ماه قبل ، تیم دکتر جیل بایدن با او درخواست ایجاد دو ظاهر را داشت که بانوی اول به طور بالقوه در مراسم تحلیف از آن استفاده خواهد کرد. طراحان دیگر برای ارسال آثار خود در مسابقه تسلیحاتی مد مورد استفاده قرار گرفتند. اونیل هیچ ایده ای نداشت که آیا برش را ایجاد کرده بود. او می فهمید که چه کسی همراه با سایر مردم جهان در حال تماشای انتخابات تاریخی امسال انتخاب شده است. سپس او آن را مشاهده کرد: کاپشن و لباس توئید تزیین شده با خز به رنگ آبی اقیانوسی و گلدوزی شده با کریستال که در راهرو در کنگره ایالات متحده راه می رفت.

“من بسیار امیدوار بودم و انتظار داشتم که اگر نگاه ما باشد دیوانه کننده باشد این ببینید ، ”اونیل بعد از ظهر اخیر تلفنی یادآور شد. “اما این حتی به چیزی که در واقع بود نزدیک نبود. فقط یک تبریک وجود داشت. “

این لحظه مهمی برای اونیل بود ، که نام تجاری خود را در نیویورک در سال 2017 راه اندازی کرد. بلافاصله رسانه های اجتماعی مارکاریان دو برابر شد و مودا اوپراندی از افزایش 570 درصدی ترافیک قطعات این برند خبر داد.

وی افزود: “آن زمان ما توجه جهانی را به خود جلب کردیم.” اگرچه برند اونیل – که به عنوان فرش قرمز مورد علاقه کری واشنگتن ، لیزو ، بیانی فلدشتاین شناخته می شد – برای اکثر محافل مد آشنا است ، اما ناگهان به صحنه ملی کشانده شد. آن دسته از جمعیت شناسی که ممکن است از فرهنگ افراد مشهور پیروی نکنند ، اکنون نام مارکاریان را می دانند.

بانوی اول دکتر جیل بایدن با مارکاریان و رئیس جمهور جو بایدن.

عکس توسط جاناتان ارنست پول/گتی ایماژ

اونیل تایید می کند که این رویداد همه چیز را برای نام تجاری او تغییر داد. و امروز ، طراح اولین نمایش هفته مد نیویورک خود را به عنوان بخشی از اتحادیه مد IMG در اتاق رنگین کمان منهتن ارائه می دهد-مکانی کلاسیک که احساس می کرد “چنین مکان زیبایی برای انجام آن است”.

روزی که با اونیل صحبت می کنم ، او تنها 48 ساعت با اولین حضور خود در NYFW فاصله دارد. او در استودیوی West Village خود که در پشت “باغ مخفی بسیار زیبا واقع شده است” غرق شده است. در داخل نمایشگاه ، دیوارهای آن به رنگ صورتی مایل به قرمز رنگ شده است ، “قفسه ها و قفسه های” لباس بهاری 2022 ، به همراه دفاتر مارکاریان وجود دارد.

این مجموعه قصد دارد تجربه ای را که برای VIP های مارکاریان و مشتریان خصوصی – از جمله لورا درن و پریانکا چوپرا جوناس در میان آنها ایجاد می شود – تداعی کند. اونیل گفت که از فیلم های کلاسیکی که در دوران همه گیری تماشا کرده الهام گرفته است ، هم در آپارتمان خود در نیویورک و هم در لانگ آیلند با خواهر و شوهرخواهرش. در حین پذیرش چگونه با یک میلیونر ازدواج کنیم و پرورش دادن عزیزم روی نیمکت ، او از سبک سالن های قدیمی در دهه 1940 یادداشت کرد. او برای خط بهاری خود در سال 2022 ، آن شبح های دوران جنگ جهانی دوم را با ظاهر دهه 1970 مخلوط کرد ، با استفاده از منجوق و پولک و تزئین تن رنگ به لباسهایی که بعد از ظهر نشان داده می شود. اونیل خاطرنشان می کند که او به ویژه منتظر رونمایی از جواهرات مارکاریان (که از طریق مشارکت با مارک بادی Ciner واقع در نیویورک ساخته شده است) و لوازم جانبی ، از جمله کیف های دستی است.

اولین نوبت اونیل در هفته مد نیویورک ، از نظر زمانی ، نمی تواند مهمتر باشد. در مورد برنامه ریزی تدارکات نمایش ، همه گیری کووید -19 بدیهی است که یک “چالش” بوده است. اونیل گفت که او و برندش از دستورالعمل های CFDA ، IMG و CDC پیروی می کنند تا افشاگری بهار 2022 را جمع آوری کند. اما از جهاتی کاملاً مناسب است که طراح در چشم طوفان موفق شده باشد. او با لباس افتتاحیه بایدن به زمین نشست و قصد دارد بدون در نظر گرفتن موانع و اعصاب دوباره این کار را انجام دهد.