لیفت شقیقه با نخ – مرکز زیبایی الیزه بهترین مرکز لیزر متخصص پوست

لیفت شقیقه با نخ یک روش غیر جراحی و کمتهاجمی است که برای بالا کشیدن افتادگی پوست صورت بدون نیاز به جراحی طراحی شده است. لیفت شقیقه در حقیقت روش جراحی بالا کشیدن انتهای ابرو و همچنین نواحی اطراف چشم به سمت بالا و خارج از ابرو می باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی یا بیمارستان جراح و متخصص لیفت شقیقه و یا استفاده از سایت های اینترنتی و با توجه به راهنمایی های دیگران و نمونه کارهای پزشک جراح مورد نظر خود را مشاهده کنید .

پس در هنگام مراجعه کردن به کلینیک به کادر همراه جراح زیبایی نیز توجه فرمایید. بهتر است هنگام چک کردن سابقه های پزشک جراح مورد نظر دقت فرمایید که دیگر جراحی های صورت که توسط پزشک انجام شده است در چه سطحی است و بیمارانی که در گذشته جراحی زیبایی صورت نزد جراح انجام داده اند چه نظراتی دارند . تیم پزشکی که جراح را در طی عمل همراهی می کند باید با تجربه حرفه ای و مورد قبول باشد . نکته حائز اهمیت این است که پزشک انتخابی شما تجربه و دانش کافی برای انجام این کار را داشته باشد و بتواند با نگاه کردن به صورت شما و بررسی وضعیت افتادگی شقیقه بهترین روش را به شما پیشنهاد کند.

لازم است که به این توصیه ها توجه کافی داشته باشید. لازم یه ذکر است که هر کدام از روشهای لیفت مزایا و معایب خود را دارند. همان طور که می دانید؛ بدن انسان به شکلی خلق شده است که به طور طبیعی وقتی هر جسم خارجی در بدن را احساس کند واکنش نسبت به آن نشان می دهد بنابراین پس از مدتی بدن با تحریک کلاژن سازی سعی دارد جای بخیه ها را از بین ببرد و بخیه ها از بدن فرد خارج شود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرد هیچگونه بخیه و یا جای بخیه ای را مشاهده نخواهد کرد.

این بخش از صورت در زمان پر و برجسته بودن، به ایجاد شکل جوان در صورت کمک می کنند. اما اگر از فرم بینیتان راضی نیستید و نیاز به تغییر بیشتر میبینید، عمل جراحی بینی گزینه منطقیتری به نظر میرسد. اما اگر از بخیه های غیر جذبی استفاده شود، بین یک هفته تا ۱۰ روز بعد از عمل کشیده میشوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لیفت شقیقه با ساسپنشن لطفا به بازدید از عمل لیفت شقیقه شیراز وب سایت ما.